dintho Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 skal vi se.. vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg tror jeg kan begynne med å si at jeg tror vi har forskjellige syn på sex. eller noe sånt. jeg og typen min er i alderene 19 og 21 vi har vært sammen et år nå, og vi har aldri hatt et problem med sex, før nå! tideligere, så var jeg mere eller mindre en nymfoman, jeg hadde lyst hele tiden og stortsett hele tankegangen min var vell egentlig basert på sex. Jeg var også mere erfaren innen sex en hva han var, og jeg hadde på en måte utforsket det meste jeg kunne finnepå, men etter at jeg ble i et forhold med han, så har den utforskinga dødd ut, og jeg er ikke like erfaren som jeg var før, noe som gjør ting litt kjedelige. Men det største problemet er jo at jeg ikke har lyst mere, på en måte! kanskje jeg bare ikke føler meg sexuelt tiltrukket av kjæresten min, for når han ikke er rundt meg, så kan jeg bli som jeg var før, å få lyst ut av ingenting.. er det mulig at jeg ikke har lyst når han er i næærheten fotdi at det ikke er variasjoner nokk eller at han på en måte ikke klarer å tilfredstile meg som jeg vil? har fortalt han mange ganger hvordan og hvordan ikke, men det virker ikke som om han tenker på noe av det jeg sier. ikke at det egentlig skal så mye til før jeg har lyst, det burde være nokk at han klarer å huske ting om meg, plukke meg en blomst og gi komplimenter samt å gi hele kroppen min fokus, og ikke bare bryster og kjønsorgan.. for meg virker det som om at det eneste han vet om å tenne jenter på er å tafse på brystene. og det eneste komplimangene jeg får av har er at han liker brystene mine... også når vi har sex, så er det bryster og klitoris med en gang, og etter at jeg har kommet, så virker han handlingshemmet, jeg vet ikke helt hva han venter på, han var ikke slik før. er det noe jeg gjør? jeg kan ikke komme på at jeg gjør noe galt, jeg tilfredstiler han på de måtene han spørr om når han spørr.. jeg prøver å tilføre forholdet nye ting, men han liker få av forslagene, jeg har fortalt om erogene soner men han benytter seg ikke av de.. jeg begynner å bli sexuelt fustrert! hva kan jeg gjøre for å få tilbake lysten og få han til å være med på ting? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347035-mangel-p%C3%A5-lyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Franzeska Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 En ting er sikkert, lysten styres i stor grad ut i fra den seksuelle holdningen til partneren din. Vi jenter tenner jo ofte på å føle oss begjært. At han bare MÅ ha oss NÅ! Så når partneren viser mer eller mindre likegyldighet til sex over lang tid, er det ikke rart at lysten din også dabber av. Sex er jo ikke særlig tilfredstillende dersom bare den ene parten viser engasjement. Jeg har hatt det på samme måte som deg. Ekskjæresten min hadde rett og slett ganske lav seksualdrift og sex betydde ikke så mye for ham. Jeg var også vant med et aktivt seksualliv fra tidligere forhold og var svært glad i sex. Men sammen med denne kjæresten, merket jeg at jeg ble mer og mer likegyldig til sex selv. Dette har derimot snuddi dag med min nye kjæreste og jeg er tilbake til i mitt gamle jeg. Har sex 1-2 ganger daglig og lysten på topp:) Så lenge du har denne mannen, kommer lysten din til å være påvirket av det manglende engasjemante hans. Så min konklusjon er at du enten må ta en prat med ham å prøve å løse dette eller leve i et forhold med dårlig sex... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347035-mangel-p%C3%A5-lyst/#findComment-2951295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.