Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger virkelig hjelp. Helt siden jeg var lita jente har jeg slitt med blærekatar-smerter, uten at det var blærekatar. Når jeg ble tenåring ble det ont å sette oppi en tampong vist jeg hadde smarter. Men jeg fikk aldri smerter ved sex når jeg ikke hadde vondt. Tok mange tester, var til både gyngekolog og urolog, men alt var i orden. En dag gikk vi til heeler, og det funket! Ble kvitt det! Men nå har det utviklet seg til at smertene kommer når jeg har sex. Var ikke slik før.. Vet ikke mine arme råd! Er egentlig veldig glad i sex, men får smerter etter kort stund vær eneste gang! Dette ødelegger veldig mye! Forholdet mellom meg og partneren tok slutt pga mangel av lidenskap. Hadde kanskje sex 2-3 ganger det siste året vi var sammen.. Er i gang med et nytt forhold nå, men vil så gjerne ha sex. Vær så snill og help meg, kan ikke leve sånn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347073-smerter-ved-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...