Gjest Jente 19 år bekymret. Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg er en jente på 19 år. jeg bruker minipiller cerazette, har brukt det i 2 mnd i strekk uten å glemme en eneste pille. Jeg begynte da jeg fikk mensen slik jeg ble forklart. Hadde kraftig mensen i 7 dager, noe som ikke er normalt for meg, og begynte deretter å småblø. det varierer fra utflod med "gammelt" brunt blod i, eller en rosa utflod, vanelig blod og brunt blod. Det lukter også død og fordervelse! Jeg har tenkt at det kanskje bare er en hormonforandring, og derfor nektet og slutte på pillene. Men dette beynner å bli voldsomt plagsomt, for det er sånn at jeg akkurat slipper å gå med truseinnlegg, til å begynne å blø i trusene mine igjen. De gangene jeg har hatt opphold i denne "syklusen" min og prøver å ha sex, for jeg en vond stikkende følelse i underlivet og jeg begynner å blø igjen kort tid etterpå! Dette har pågått i 2 mnd, og jeg er livredd for at jeg er gravid. Er i et fast stabilt forhold. Trenger et svar . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347146-hvorfor-stopper-jeg-ikke-%C3%A5-bl%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.