Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Javel. Jeg vet ikke om jeg føler for å respektere i så stor grad at pedofile selv kan definere hvem som er pedofile. Uansett - jeg mener fremdeles du ikke burde ha en farsrolle i forhold til barn med dine lyster. Jeg baserer dette på undersøkelser og fag, ikke egne oppfatninger om hvem som er pedofile. De fleste barneovergripere er hetrofile menn som begår overgrep pga psykiske forstyrrelser. Men de tenner ikke på barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror nok at homofili er medfødt men ikke pedofili. Kan du ikke søke behandling? Ingen vet hva som gjør at noen blir pedofil. Det er et like stort mysterium som hvorfor vi får andre legninger også. Men innen vi er 10 år, har kroppen dannet seg et seksuelt morsmål, altså hva vi tenner på. Så pedofili er utviklet innen man er 10 år, slik som med andre legninger. Det finnes dessverre ingen kur for pedofili. Det eneste man kan få hjelp til er forstyrrelser som forårsaker overgrepsønsker eller overgrepsatferd. Men jeg hører ikke til blant de. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg tror nok at homofili er medfødt men ikke pedofili. Kan du ikke søke behandling? Ingen vet hva som gjør at noen blir pedofil. Det er et like stort mysterium som hvorfor vi får andre legninger også. Men innen vi er 10 år, har kroppen dannet seg et seksuelt morsmål, altså hva vi tenner på. Så pedofili er utviklet innen man er 10 år, slik som med andre legninger. Det finnes dessverre ingen kur for pedofili. Det eneste man kan få hjelp til er forstyrrelser som forårsaker overgrepsønsker eller overgrepsatferd. Men jeg hører ikke til blant de. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kjenner en mann som er pedofil, men jeg ser ikke helt relevansen mellom det og ditt spørsmål om jeg som kvinne kunne levd og fått barn sammen med en pedofil. Denne mannen er min nærmeste nabo og har vært det i nærmere 20 år. Han er en trivelig fyr, men det betyr jo ikke at han er førstevalget mitt når jeg trenger barnevakt eller at jeg kunne tenke meg å ha ham som far til mine barn. Skjønner! Jeg kjenner ingen pedofile personlig, og skulle veldig gjerne ønske at jeg gjorde det. For å snakke med noen som VET hvordan det er. Noen som vet hvordan det er å ha dette inni seg. Ville betydd mye og snakket med likesinnede. Du tror ikek det er mulig å komme i kontakt med han? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Skjønner! Jeg kjenner ingen pedofile personlig, og skulle veldig gjerne ønske at jeg gjorde det. For å snakke med noen som VET hvordan det er. Noen som vet hvordan det er å ha dette inni seg. Ville betydd mye og snakket med likesinnede. Du tror ikek det er mulig å komme i kontakt med han? Dette er en eldre mann som har en fortid som misbruker, så jeg vet ærlig talt ikke hvor fruktbart det vil være for noen av dere å ha kontakt med hverandre.Men jeg vet han har gått i terapi i Oslo mange år i alle fall. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle tatt opp temaet med ham heller: "eh, du, jeg kom over en diskusjon på et nettforum hvor en ung pedofil mann ønsket å komme i kontakt med deg som også er pedofil, hva tror du?" For meg er ikke det et tema jeg tar opp ved postkassen, for å si det sånn... Jeg kan forsøke å se an om jeg kan ta det opp på et eller annet tidspunkt hvis anledningen byr seg, men jeg er ganske avhengig av at han selv nærmer seg temaet før jeg kan spørre. Det håper jeg du har forståelse for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Dette er en eldre mann som har en fortid som misbruker, så jeg vet ærlig talt ikke hvor fruktbart det vil være for noen av dere å ha kontakt med hverandre.Men jeg vet han har gått i terapi i Oslo mange år i alle fall. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle tatt opp temaet med ham heller: "eh, du, jeg kom over en diskusjon på et nettforum hvor en ung pedofil mann ønsket å komme i kontakt med deg som også er pedofil, hva tror du?" For meg er ikke det et tema jeg tar opp ved postkassen, for å si det sånn... Jeg kan forsøke å se an om jeg kan ta det opp på et eller annet tidspunkt hvis anledningen byr seg, men jeg er ganske avhengig av at han selv nærmer seg temaet før jeg kan spørre. Det håper jeg du har forståelse for. Det er klart. Jeg kunne helst ha tenkt meg å komme i kontakt med noen som ikke er overgripere. Vet du at mannen er pedofil, eller er han "kun" overgriper? Hvis du vet forskjellen på begrepene. For hvis han kun er overgriper, så er det lite jeg kan identifisere meg med ved han. Forstår at det er litt sensitivt og bare ta opp dette med han ja. Hvordan fikk du vite om han da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er klart. Jeg kunne helst ha tenkt meg å komme i kontakt med noen som ikke er overgripere. Vet du at mannen er pedofil, eller er han "kun" overgriper? Hvis du vet forskjellen på begrepene. For hvis han kun er overgriper, så er det lite jeg kan identifisere meg med ved han. Forstår at det er litt sensitivt og bare ta opp dette med han ja. Hvordan fikk du vite om han da? Han er pedoseksuell, beklager at det ikke kom klart fram i tidligere innlegg, og det er også en del av årsaken til at jeg tenker det ikke vil være særlig fruktbart for deg å ha kontakt med ham, i og med at han har trådt over grensen og forgrepet seg tidligere. I tillegg til å være naboen min er han broren til en god venninne av min mor og var også en del av nabolaget jeg vokste opp i, så jeg har "alltid" visst hvem han er. Han har dog aldri hatt en upassende oppførsel overfor meg eller noen i min omgangskrets, så vidt jeg vet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei, Det er ikke utenkelig at du finner en kvinne, men jeg synes for 2 grunner at du ikke bør få barn, selv om jeg leser (og ikke tror du lyver) når du skriver det du skriver om barn nedenfor. 1) For din egen del, fordi hvis du forgrep deg ville du risikere fengsel, og et ødelagt liv. 2) Viktigst: for ungenes del, fordi det er ikke riktig å utsette ungene for den sjansen, selv om du har verdens beste intensjoner. Ingen vet hva som hadde skjedd etter noen år. (Ta dette som "realistisk advarsel", og ikke som noe personlig. Det er en generell betraktning.) Tenk deg selv en heterofil mann som bodde sammen med et barn (som han ikke var interessert i), og så kom det plutselig en voksen attraktiv kvinne (som ikke kunne fortelle noen hva han gjorde), og som han måtte kle naken og stelle hjemme hos seg selv hver dag (men ikke kunne ha sex med). Tror du ikke det er en reell sjanse for at denne heterofile mannen kunne falle for fristelsen til å gå (litt) over streken en eller annen gang? Kanskje (etter uker og måneder med å stelle henne) kunne han overbevist seg selv om at hun ønsket noe "mer", selv om meningen er at han bare skal stelle henne? Jeg tror du må innse at hva du føler "her og nå", og hvordan det ville vært hvis du var ansvarlig for barn (og barns venner) er veldig forskjellig. Selvsagt kan det være du har rett, men du må erkjenne at det er en sjanse at det ikke er så lett i praksis som i teorien. Og derfor mener jeg du ikke bør sette deg selv eller ungene i en slik farlig situasjon. Husk også - veldig mange er lykkelige uten barn. Det er klart at hvis man ikke kan ha barn så virker det desto mer viktig, men mange kvinner og barn velger fra barn, og gjør andre ting/prosjekter osv. Faktisk leste jeg nylig en statistikk at barnløse kvinner i gjennomsnitt er lykkeligere enn kvinner med barn, og det er trolig det samme for menn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 At jeg vil tenne på mine egne barn, ser jeg ikke noen grunn til bare fordi jeg er pedofil. Det er forskjell på å være pedofil og tilbøyeligh for å tenne på sine familiemedlemmer. Vennene deres vil selvsagt være en annen sak. Men jeg er likevel en moralsk og etisk person, som ikke kunne skadet noen bare pga mine lyster. Ingen barn skal oppleve å bli brukt pga en voksens problemer. ''Men jeg er likevel en moralsk og etisk person, som ikke kunne skadet noen bare pga mine lyster. Ingen barn skal oppleve å bli brukt pga en voksens problemer.'' Jeg synes det er flott at du tør sette ord på dine følelser rundt din legning. Samtidig synes jeg du lever litt i fornektelse dersom du mener det er uproblematisk at du skaffer deg familie som inkluderer barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Hei, Det er ikke utenkelig at du finner en kvinne, men jeg synes for 2 grunner at du ikke bør få barn, selv om jeg leser (og ikke tror du lyver) når du skriver det du skriver om barn nedenfor. 1) For din egen del, fordi hvis du forgrep deg ville du risikere fengsel, og et ødelagt liv. 2) Viktigst: for ungenes del, fordi det er ikke riktig å utsette ungene for den sjansen, selv om du har verdens beste intensjoner. Ingen vet hva som hadde skjedd etter noen år. (Ta dette som "realistisk advarsel", og ikke som noe personlig. Det er en generell betraktning.) Tenk deg selv en heterofil mann som bodde sammen med et barn (som han ikke var interessert i), og så kom det plutselig en voksen attraktiv kvinne (som ikke kunne fortelle noen hva han gjorde), og som han måtte kle naken og stelle hjemme hos seg selv hver dag (men ikke kunne ha sex med). Tror du ikke det er en reell sjanse for at denne heterofile mannen kunne falle for fristelsen til å gå (litt) over streken en eller annen gang? Kanskje (etter uker og måneder med å stelle henne) kunne han overbevist seg selv om at hun ønsket noe "mer", selv om meningen er at han bare skal stelle henne? Jeg tror du må innse at hva du føler "her og nå", og hvordan det ville vært hvis du var ansvarlig for barn (og barns venner) er veldig forskjellig. Selvsagt kan det være du har rett, men du må erkjenne at det er en sjanse at det ikke er så lett i praksis som i teorien. Og derfor mener jeg du ikke bør sette deg selv eller ungene i en slik farlig situasjon. Husk også - veldig mange er lykkelige uten barn. Det er klart at hvis man ikke kan ha barn så virker det desto mer viktig, men mange kvinner og barn velger fra barn, og gjør andre ting/prosjekter osv. Faktisk leste jeg nylig en statistikk at barnløse kvinner i gjennomsnitt er lykkeligere enn kvinner med barn, og det er trolig det samme for menn. Hei og takk for at du skrev til meg! Jeg forstår hva du mener. Men det å ha sex med barn betyr ingen verdens ting for meg i forhold til å kunne oppleve familielivet, og alle gode ting det kan medføre. Skulle jeg bli så heldig at jeg fikk muligheten til det, kunne jeg aldri ha ødelagt denne muligheten for "5 minutters kos". Jeg forstår at man tenker at pedofile kommer til å forgripe seg bare de får sjansen, at de sprekker. Men er man pedofil så har man 2 valg: La pedofilien styre livet ditt ved å begå overgrep. Eller vise at seksualiteten ikke skal ødelegge resten av livet ditt. Og jeg er innstilt på det siste. Jeg forstår at du er skeptisk, men i mine øyne, er ikke et barn i faresonen dersom jeg skulle vært alene med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 ''Men jeg er likevel en moralsk og etisk person, som ikke kunne skadet noen bare pga mine lyster. Ingen barn skal oppleve å bli brukt pga en voksens problemer.'' Jeg synes det er flott at du tør sette ord på dine følelser rundt din legning. Samtidig synes jeg du lever litt i fornektelse dersom du mener det er uproblematisk at du skaffer deg familie som inkluderer barn. Jeg tar pedofili og seksuelle overgrep på alvor! Jeg fornekter ikke at noen pedofile ikke burde omgås barn alene. Men jeg må få uttrykke meg og fortelle at det faktisk er mulig å være pedofil og lære seg å håndtere det på en sunn måte. Og det ønsker jeg få andre pedofile til å se også. Jeg har henvendt meg til Helsedirektoratet med en bønn om at det opprettes et hjelpeapparat for pedofile, og jeg kunne tenkt meg å bidra der. Blant annet for å gi håp til andre pedofile, at det er mulig å leve som pedofil uten å være i fare for å skade noen. Inntrykket nå er at folk forteller pedofile: Du vil aldri greie og holde deg. Hva slags håp er det å gi? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Han er pedoseksuell, beklager at det ikke kom klart fram i tidligere innlegg, og det er også en del av årsaken til at jeg tenker det ikke vil være særlig fruktbart for deg å ha kontakt med ham, i og med at han har trådt over grensen og forgrepet seg tidligere. I tillegg til å være naboen min er han broren til en god venninne av min mor og var også en del av nabolaget jeg vokste opp i, så jeg har "alltid" visst hvem han er. Han har dog aldri hatt en upassende oppførsel overfor meg eller noen i min omgangskrets, så vidt jeg vet. Skjønner. Grunnen til at jeg spurte om det, er fordi de fleste overgripere ikke er pedofile. Ordet pedoseksuell er dog oppfunnet av moderne terapeuter, og har liten faglig forankring. Så om jeg forstår deg rett så er han ikke en hetrofil overgriper, men en pedofil overgriper, som er seksuelt tiltrukket barn, og ikke forgrep seg pga andre psykiske årsaker? Hvorfor tenker du det ikke er bra at vi kontakter hverandre? Jeg har en anelse om hva du tenker, men spør for å være sikker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei og takk for at du skrev til meg! Jeg forstår hva du mener. Men det å ha sex med barn betyr ingen verdens ting for meg i forhold til å kunne oppleve familielivet, og alle gode ting det kan medføre. Skulle jeg bli så heldig at jeg fikk muligheten til det, kunne jeg aldri ha ødelagt denne muligheten for "5 minutters kos". Jeg forstår at man tenker at pedofile kommer til å forgripe seg bare de får sjansen, at de sprekker. Men er man pedofil så har man 2 valg: La pedofilien styre livet ditt ved å begå overgrep. Eller vise at seksualiteten ikke skal ødelegge resten av livet ditt. Og jeg er innstilt på det siste. Jeg forstår at du er skeptisk, men i mine øyne, er ikke et barn i faresonen dersom jeg skulle vært alene med det. Hei, Jeg forstår hva du sier, men det handeler kanskje mer om å være et menneske (og utsette seg for fristelser, uansett hva de måtte være), enn at det spsifikt er "pedofile fristelser". I en tenkt situasjon, hvor en heterofil mann skrev på DOL om en skjønn og attraktiv kvinne han måtte stelle og ta seg av (og som hadde det samme forholdet barn gjerne har til voksne) så vile jeg faktisk kommet med samme advarselen. Poenget er at med barn så har man vanligvis ingen som sier "nei", og det er enda vanskeligere for den pedofile å stoppe. ====== Samtidig virker du ganske "besatt" på å få barn, i stedet for å vurdere et familieliv med en skilt kvinne som har ungdommer (altså, for gamle for en pedofil). Det er jo et mye tryggere valg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg tar pedofili og seksuelle overgrep på alvor! Jeg fornekter ikke at noen pedofile ikke burde omgås barn alene. Men jeg må få uttrykke meg og fortelle at det faktisk er mulig å være pedofil og lære seg å håndtere det på en sunn måte. Og det ønsker jeg få andre pedofile til å se også. Jeg har henvendt meg til Helsedirektoratet med en bønn om at det opprettes et hjelpeapparat for pedofile, og jeg kunne tenkt meg å bidra der. Blant annet for å gi håp til andre pedofile, at det er mulig å leve som pedofil uten å være i fare for å skade noen. Inntrykket nå er at folk forteller pedofile: Du vil aldri greie og holde deg. Hva slags håp er det å gi? ''Men jeg må få uttrykke meg og fortelle at det faktisk er mulig å være pedofil og lære seg å håndtere det på en sunn måte. '' Mitt poeng er at jeg tenker det ikke er enkelt å leve med en undertrykt seksuell lyst. Før eller seinere vil det kanskje gå galt. Hvorfor tror du ellers det rulles opp sak etter sak i den katolske kirka? ''Inntrykket nå er at folk forteller pedofile: Du vil aldri greie og holde deg. Hva slags håp er det å gi?'' Jeg ser at det kan virke både frustrerende og oppleves som en form for diskriminering. Men når det gjelder mine egne og andres barn, er jeg ikke villig til å ta noen sjanser, og slik tipper jeg nesten alle foreldre tenker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har allerede svart deg tidligere idag, men vil tilføye at jeg synes du virker som en sympatisk person uavhengig av din legning, og håper det ordner seg for deg :-) Ang å finne en kvinne som ikke trenger sex - det burde så absolutt gå ann (har lest flere innlegg av kvinner her på dol som har ønsket en sexløst forhold). Jeg vil tro den beste måten å finne en slik kvinne på er på nettet? Møteplassen f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei, Jeg forstår hva du sier, men det handeler kanskje mer om å være et menneske (og utsette seg for fristelser, uansett hva de måtte være), enn at det spsifikt er "pedofile fristelser". I en tenkt situasjon, hvor en heterofil mann skrev på DOL om en skjønn og attraktiv kvinne han måtte stelle og ta seg av (og som hadde det samme forholdet barn gjerne har til voksne) så vile jeg faktisk kommet med samme advarselen. Poenget er at med barn så har man vanligvis ingen som sier "nei", og det er enda vanskeligere for den pedofile å stoppe. ====== Samtidig virker du ganske "besatt" på å få barn, i stedet for å vurdere et familieliv med en skilt kvinne som har ungdommer (altså, for gamle for en pedofil). Det er jo et mye tryggere valg. '' i stedet for å vurdere et familieliv med en skilt kvinne som har ungdommer (altså, for gamle for en pedofil). Det er jo et mye tryggere valg.'' Kanskje ikke så mye tryggere etter noen få år, hvor ungdommene kanskje skaffer familien barnebarn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Skjønner. Grunnen til at jeg spurte om det, er fordi de fleste overgripere ikke er pedofile. Ordet pedoseksuell er dog oppfunnet av moderne terapeuter, og har liten faglig forankring. Så om jeg forstår deg rett så er han ikke en hetrofil overgriper, men en pedofil overgriper, som er seksuelt tiltrukket barn, og ikke forgrep seg pga andre psykiske årsaker? Hvorfor tenker du det ikke er bra at vi kontakter hverandre? Jeg har en anelse om hva du tenker, men spør for å være sikker. For det første synes jeg det er svært vanskelig å ta opp et slikt tema med min nabo, for det andre ønsker jeg ikke at min nabo skal føle at jeg snoker i hans privatliv, og for det tredje er jeg redd for at det vil skade alle hans år i terapi og sette ham tilbake i forhold til der han er i dag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nei, det er ikke riktig at det mest eldre menn som forgriper seg. 40% av barneovergripere er under 18 år. Etter det er det nokså jevn prevalens av overgripere. Overgripere er syke, og ingen begår overgrep bare FORDI de er pedofil. En pedofil overgriper er syk, og en hetrofil overgriper er syk. Og i teorien kan du også bli psykisk syk som gjør at du blir en overgriper. Det har ingen mennesker noen garanti for, uansett legning. ''Overgripere er syke, og ingen begår overgrep bare FORDI de er pedofil.'' Men "syk" er da også noe en kan bli. Særlig av å leve under total avholdenhet. Det er mye en tror og mener fullt og helt på ett stadium i livet, som senere forandrer seg ettersom omstendighetene også endres. Du bør ikke få barn, av hensyn til en generell, potensiell risiko overfor barna. Det er barna som må hensyntas, ikke du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2953931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har allerede svart deg tidligere idag, men vil tilføye at jeg synes du virker som en sympatisk person uavhengig av din legning, og håper det ordner seg for deg :-) Ang å finne en kvinne som ikke trenger sex - det burde så absolutt gå ann (har lest flere innlegg av kvinner her på dol som har ønsket en sexløst forhold). Jeg vil tro den beste måten å finne en slik kvinne på er på nettet? Møteplassen f.eks? Takk for dine ord! Opplever at folk blir forundret over at en pedofil kan være sympatisk, og det har noe med det unyanserte bilde folk har, og uvitenhet. Enig i at jeg tror nettet blir rette plassen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2954053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlita Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Hei, Jeg forstår hva du sier, men det handeler kanskje mer om å være et menneske (og utsette seg for fristelser, uansett hva de måtte være), enn at det spsifikt er "pedofile fristelser". I en tenkt situasjon, hvor en heterofil mann skrev på DOL om en skjønn og attraktiv kvinne han måtte stelle og ta seg av (og som hadde det samme forholdet barn gjerne har til voksne) så vile jeg faktisk kommet med samme advarselen. Poenget er at med barn så har man vanligvis ingen som sier "nei", og det er enda vanskeligere for den pedofile å stoppe. ====== Samtidig virker du ganske "besatt" på å få barn, i stedet for å vurdere et familieliv med en skilt kvinne som har ungdommer (altså, for gamle for en pedofil). Det er jo et mye tryggere valg. Forstår sammenligningen din, men pedofile er ikke svakere mennesker og har dårlige dømmekraft enn andre mennesker. Det skal ganske mye til for at et menneske utvikler overgrepsatferd, det gjelder også hetrofile. Og det er heller ingen garanti for at du en dag forgriper deg på et barn, pga en livskrise eller andre psykiske ting. Jeg er ikke mer "besatt" enn andre som ønsker og få barn. Se på alle som drømmer om å få et adoptert barn fordi de ikke kan få selv, eller på andre måter få barn. De gjør alt de kan før de får det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347231-alene-fordi-jeg-er-pedofil/page/4/#findComment-2954056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.