Gå til innhold

"Gale" når vi ikke er sammen...

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor e're sånn a??

Jeg har en fantastisk kjæreste, som jeg er veldig glad i. Vi har det utrolig godt når vi er sammen.. Både når det gjelder kommunikasjon, sex osv..

MEN - Det er et noe som forundrer meg. Når vi ikke er sammen (når han er hjemme hos seg selv fordi han har ungene sine, eller hvis jeg reiser vekk til familien et annet sted i landet) blir vi totalt idioter...

Det begynner samme dagen vi skilles, eller dagen etter... Vi kan snakke på telefonen og være verdens beste kjærester, men i minuttet etter, kan vi bli skikkelig trollete mot hverandre, på sms (f.eks..)

Vi kan dra det veldig langt, begge to...

Når vi så er sammen igjen, har vi det som før... Fantastisk..

Hva er det som gjør 40 år gamle mennesker sånn?? Det er da vil ikke normalt?

Kan sies at vi er sjalu begge to..

Noen svar? Andre som har det sånn eller har fått bukt med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347306-gale-n%C3%A5r-vi-ikke-er-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hva er det som gjør 40 år gamle mennesker sånn?? Det er da vil ikke normalt?

Kan sies at vi er sjalu begge to.. ''

- Dere lar vel sjalusien styre og tenker for negativt om den andre personen, fordi dere ikke kan kontrollere og vite nøyaktig hva den andre gjør?

- Nei, det er ikke normalt. Dere bør jobbe med dere selv begge to, for dette hørtes ikke noe særlig all right ut.

Gjest Hilsen Trådstarter

Slik sjalusi er fryktelig destruktiv, og kommer antakelig til å slite ut dere og forholdet. Med andre ord bør dere jobbe med tillit til hverandre og tore å gi slipp.

Ja, vi merker jo begge at dette sliter oss..

Han har gjort en ting som gjør at min tillit fikk en knekk.. Jeg tenkte ikke veldig over det i starten, (sms med eksen), men det gnager meg i perioder.

Hvordan klarer man å bygge opp tillit, Elextra? Vil jo så gjerne komme dit jeg var i starten av forholdet... Har aldri vært sjalu før, så jeg forstår ikke at det skal komme i en alder av 40

Gjest Elextra

Han har gjort en ting som gjør at min tillit fikk en knekk.. Jeg tenkte ikke veldig over det i starten, (sms med eksen), men det gnager meg i perioder.

Hvordan klarer man å bygge opp tillit, Elextra? Vil jo så gjerne komme dit jeg var i starten av forholdet... Har aldri vært sjalu før, så jeg forstår ikke at det skal komme i en alder av 40

''Hvordan klarer man å bygge opp tillit, Elextra?''

Har nok ikke fasit her, dessverre. Men jeg tror at man vinner mye tillitt ved å vise tillitt. Mistenksomhet smitter, noen ganger med rette.

Gjest Sårslikker

Hvis dere vil bygge tillit til hverandre, så klarer dere det over tid. hvis dere ikke vil, så er det jo bare å gjøre dere en bjørnetjeneste og kutte forholdet. Det gjør jævlig vondt......ja mildt sagt spesielt når det er sterke følelser i bildet.

Det er veldig enkelt å gi opp for tiden, skulle gjerne levd i ett forhold som man står i både dritt og glede fordi man elsker hverandre.

Jeg er en person som ikke gir opp for lett.

Men snakk åpent om dette med hverandre. Ring istedet for å

sende sms. Prat!

Annonse

Gjest Enig med sårslikker

Hvis dere vil bygge tillit til hverandre, så klarer dere det over tid. hvis dere ikke vil, så er det jo bare å gjøre dere en bjørnetjeneste og kutte forholdet. Det gjør jævlig vondt......ja mildt sagt spesielt når det er sterke følelser i bildet.

Det er veldig enkelt å gi opp for tiden, skulle gjerne levd i ett forhold som man står i både dritt og glede fordi man elsker hverandre.

Jeg er en person som ikke gir opp for lett.

Men snakk åpent om dette med hverandre. Ring istedet for å

sende sms. Prat!

ENIG! mange gir opp for lett. utholdenhet svarer seg:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...