Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4nonymgutt17

Hei, jeg er en gutt på 17 år. Jeg har et lite problem. Jeg har hatt samleie med 3 jenter, 2 av dem var i fylla. Jeg vet ikke enda om dette er noe problem, da jeg har hittil ikke hatt samleie uten kondom. Jeg har måtte faket orgasme alle gangene. I fylla er det vel kansje omstendighetene og mye annet som spiller inn. og den ene gangen i edru tilstand lå jenta der som en dau fisk. Problemet er at jeg ikke har følt meg noe spessielt kåt, blir stiv.. er ikke det som er problemet. men det holder seg der. Skal ut og overnatte med en jente nå til helga. Er 100% sikker på at det blir noe da. og hun har allerede fortalt meg at hun liker ikke sex med kondom. Så faking blir vel kansje litt værre av den grunn. Hva kan grunnen være? Hva kan jeg gjøre for å få orgasme? Kan dette være rett og slett fordi at jeg ikke har holt på lenge nok? Trenger svar snarest, takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347344-f%C3%A5r-ikke-orgasme-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke heng deg opp i det og stress med det i alle fall - da låser det seg gjerne helt.

Slapp av, nyt dama og sexen og kos dere og kommer du så kommer du og gjør du ikke så vel - det er ingen katastrofe. Kanskje trenger du bare å bli litt tryggere på jenta du har sex med?

marlenexxx27

Ikke stress. Hvem klarer vel å slappe helt av de første gangene man har sex med noen? Det er vanlig at det blir litt mislykket de første gangene, på den ene eller den andre måten. Sånn er det bare med oss mennesker. Og alkohol kan jo ødelegge for orgasmen. Men så går det seg til når man blir mer varm i trøya (og er edru). Du kan ikke forvente av deg selv å være perfekt, og ingen andre kan forvente det av deg heller. Hvis dama er verdt å samle på, vil hun vise forståelse (I hvert fall hvis du forklarer henne på en fin måte at du er "litt nervøs" eller hvordan du nå ordlegger deg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...