Ida10 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hei! Jeg er idag 21 år og har nå har nå hatt min p-stav i ca 5 og et halvt år tilsammen. Den første gangen jeg satt inn denne p-staven hadde jeg den i ca 2 og et halvt år, da jeg var nødt til å fjerne den pga en operasjon jeg skulle ha. Jeg hadde ca 2 mnd opphold, før jeg deretter satte inn p-staven på ny. Utløpstiden for p-staven denne gangen er nå i Mai, men har ikke rukket og fått den fjernet på grunn av en hektisk eksamens periode, men jeg har fortsatt sex med min kjæreste. Hvor fort slutter den å virke? Er det slik at jeg allerede burde ha tatt en angrepille? Det er også nå i mine tanker og få denne fjernet fortest mulig og dermed få satt innigjen en ny p-stav for nye 3 år. Vil dette kunne minske min sjangs til å bli gravid? Og kan jeg sette den inn igjen samme dag? Håper du kan hjelpe meg med denne! Hilsen en kjempe fornøyd p-stav bruker:) 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347358-p-stav-n%C3%A5r-slutter-den-%C3%A5-virke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.