Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marthe35

Kjæresten min er en populær mann, han har hatt mange jentevenner, men han "droppet de" fordi alle blir forelsket i han som han sier. Han har for en tid siden vært utro mot meg, men jeg tilga han. Jeg sliter med å stole på han, men jeg jobber med det. Nå har han avtalt å spise ute med ei venninne som har tatt opp kontakten igjen. Jeg har ikke sagt noe om det til han, men jeg kjenner at jeg synes det er meget ubehagelig. Jeg er bortreist med jobben da de har avtalt å møtes. Han fortalte ikke dette selv til meg, men jeg satt ved siden av han når han fikk meldingen fra hun om tidspunkt. Han sa til meg at jeg skulle ta det helt med ro og at de bare skulle ta en prat om "gamledager". Tingen er at jeg tidligere har sett meldinger fra denne damen som gikk på helt andre ting enn gamledager, de har hatt noe på gang tidligere, men det vet jo ikke han at jeg vet..huff, ble veldig rotete formulert dette, hva hadde dere gjort? latt han gå, stolt på han og tidd still? Jeg har mest lyst å si at jeg ikke vil at han skal ut å spise med ei dame som jeg aldri har møtt før. ??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347370-venninner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskriver er ikke et kjæresteforhold. Du er mora hans. Og gidder du å ha det slik? Hvorfor skaffer du deg ikke en kjæreste som setter deg først og tar hensyn til dine følelser?

Han har allerede vært utro. Oppførselen hans nå sier meg at han ikke tar deg seriøst, og at det er spørsmål om tid før han bedrar deg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347370-venninner/#findComment-2955314
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...