Gjest K31 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 For ca 1 mnd siden fikk jeg foretatt en konisering pga celleforandringer på livmorhalsen ( i følge gynekolog var det lette celleforandringer, pga HPV som ikke har forsvunnet av seg selv). Jeg har nå fått beskjed om at celleforandringene ikke ble fjernet i sin helhet, og at jeg må hyppigere til kontroll hos lege for celleprøver. Har derfor følgende spørsmål: - Skal man ikke foreta en ny konisering for å sikre at alt blir fjernet? Jeg har ikke barn. -Har jeg fortsatt HPV? Og hvilken betydning vil det ha for min partner? Har jo lest så mye om økning av kreft i f.eks munn og svelg hos menn pga HPV hos partneren. -Vi planlegger også å få barn (jeg er 31 år), men har lagt det på vent pga mye usikkerhet rundt celleforandringene. Er dette noe vi fortsatt bør vente med? Jeg føler meg ikke trygg på denne situasjonen, håper på noen svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347371-celleforandringer-livmorhalsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.