Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kerla

Jeg har en venn og vi har bestemt meg for at vi skal bare være venner, ikke kjærester. Han er veldig opptatt av at han ikke vil ha noen forpliktelser siden han reiser mye i forbindelse med jobb. Jeg synes ikke det gjør noen ting, men i går skulle vi treffes på et møte i en forening hvor vi er medlemmer begge to. Han kom hjem etter to uker borte sent søndagskveld og var sammen med familien på 17. mai. Han kom ikke til møtet og jeg hørte ingenting.

Sent i går kveld sendte jeg melding og spurte hvorfor han ikke hadde kommet. Fikk da svar tilbake at han ikke hadde hatt tid siden han skulle reise vekk tidlig i dag.

Jeg greier ikke dette. Jeg hadde malt fanden på veggen og trodde nesten at han var død eller i hvert fall lå på sykehus. Jeg vet at han prøver å være helt uavhengig, men jeg synes dette er umodent av en godt voksent mann. Arrogant også. Jeg ble kjempesint og sendte en del meldinger. Bl.a skrev jeg at hvis jeg ikke hørte noe innen 15 min. da ville jeg slette han fra alle mine kontaktlister. Da fikk jeg svar at han lå og sov og kunne snakke med meg når han er tilbake. Fem minutter senere var han logget inn på facebook. Jeg sendte han en melding hvor jeg var helt rasende at jeg aldri hadde vist at det var sovende mennesker på facebook.

Vi er godt voksne begge to og jeg gir blaffen i om han sover eller kontakter venner og andre forbindelser på facebook. Hvorfor prøver han å lyve om små bagateller.

Jeg kommer ikke til å overnatte hos han før han har gjort opp, men nå lurer jeg på om jeg skal gi blaffen i hele vennskapet. Jeg kan ikke forandre han, og vi legger helt forskjellige ting i det å være venner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347389-min-venn-s%C3%A5ret-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

13

• mariaflyfly

10

• Lillemus

7

• Mary Poppins

7

Gjest Nickløsheletia

At han ikke møtte opp til møte i foreningen, kan være fordi han hadde vært bortreist i 14 dager, kom hjem og feiret 17. mai og skulle reise bort igjen. En stram tidsplan.

Mannen trengte sikkert hvile og du burde ikke plaget han med alle tekstmeldingene.

Gjest kerla

At han ikke møtte opp til møte i foreningen, kan være fordi han hadde vært bortreist i 14 dager, kom hjem og feiret 17. mai og skulle reise bort igjen. En stram tidsplan.

Mannen trengte sikkert hvile og du burde ikke plaget han med alle tekstmeldingene.

Så du mener det var greit at han ikke sendte meg en liten melding? Jeg synes ikke det.

Gjest kerla

Det kommer an på hva slags avtale dere hadde. Hvis han skulle treffe deg, burde han sendt en melding.

Hvis dere bare skulle treffes i foreningen hvor flere er til stede, bli det litt annerledes. Du skulle vel dit uansett?

Han skulle treffe meg i foreningen. Det var flere der, men so....

Annonse

Gjest kerla

Det kommer an på hva slags avtale dere hadde. Hvis han skulle treffe deg, burde han sendt en melding.

Hvis dere bare skulle treffes i foreningen hvor flere er til stede, bli det litt annerledes. Du skulle vel dit uansett?

Jeg malte fanden på veggen og var sikker på at han var død. det er ikke noe greit og voksne mennesker bør forstå det.

Annonse

Gjest Elextra

Dere er enige om å ha et uforpliktende forhold, han er 14 dager på reise, kommer hjem rett før 17. mai, hvor han prioriterer familie, dropper et foreningsmøte dagen etter 17. mai og du går helt av skaftet fordi han ikke sier fra til deg?

Ikke helt lett å forstå dette. Husk at du innledet med at forholdet skulle være uforpliktende. Vet du hva som ligger i ordet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...