Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etterpå er jeg veldig glad for at jeg handlet med følelser og viste at jeg er levende menneske.

Jeg satte perfekte i gåseøyne for å vise at det er dette de uttrykker på dol. Det viser ikke at de tror de ville handlet korrekt i situsjonen. Det er likevel merkelig at de viste så mye sympati overfor mannen som innrømmet og unnskyldte at han hadde gjort feil. Venninnene mine i RL var klare på at dette skulle jeg ikke akseptere, men dolkvinner synes synd på han. Hvordan forklarer du det?

Det kan være at venninnene dine sitter inne med mer kunnskaper om deg og han enn dolerne.

Det kan være at du fremstilte saken annerledes overfor dem.

Det kan også hende at ukjente folk på nettet er mer ærlige og direkte enn venninner. Det er som Trinny & Susannah sier i introen til programmet sitt: "Dine venninner vil kanskje ikke si noe, men vi er ikke dine venninner, og vi vil derfor fortelle deg "What not to wear""

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

13

• mariaflyfly

10

• Lillemus

7

• Mary Poppins

7

Gjest kerla

Det kan være at venninnene dine sitter inne med mer kunnskaper om deg og han enn dolerne.

Det kan være at du fremstilte saken annerledes overfor dem.

Det kan også hende at ukjente folk på nettet er mer ærlige og direkte enn venninner. Det er som Trinny & Susannah sier i introen til programmet sitt: "Dine venninner vil kanskje ikke si noe, men vi er ikke dine venninner, og vi vil derfor fortelle deg "What not to wear""

Mine venninner vet mer om meg og han enn dolere, og det er helt naturlig.

Jeg er uenig i teoriene om ærlighet på nettet. Diskusjoner på dol er ofte veldig overfladiske, men de setter tankevirksomheten i gang. Derfor er de verdifulle på sin måte.

Mary Poppins

Jeg fikk bekreftels i natt på at du tar feil og det er grunnen til at jeg er lykkelig i dag;-) Antageligvis har han til og med sterkere følelser for meg enn jeg for han.

Jeg er ikke opptatt av tidsperspektivet så 6 uker, 6 måneder, eller 6 år spiller ingen rolle så lenge vi har det godt sammen. Vi er enige om at vi håper at vi får en lang og god tid sammen.

Ok. For å være helt ærlig vet jeg ikke helt om jeg tror på deg, men det spiller ingen rolle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...