Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

13

• mariaflyfly

10

• Lillemus

7

• Mary Poppins

7

Gjest Elextra

Det var ikke grunn til å bli så sint som jeg ble, men det var en grunn til å si ifra. Og jeg er såret pga. at han lot være å sende en melding.

Kan høres ut til at dere trenger noen kjøreregler samt definere hva dere legger i "uforpliktende".

I et uforpliktende forhold har man jo vanligvis ikke samme "meldeplikt" som i et vanlig kjæresteforhold.

Gjest kerla

Kan høres ut til at dere trenger noen kjøreregler samt definere hva dere legger i "uforpliktende".

I et uforpliktende forhold har man jo vanligvis ikke samme "meldeplikt" som i et vanlig kjæresteforhold.

I vanlige vennskapsforbindelser sier man ifra hvis man ikke kan møte hverandre. Det gjelder familier, venninner osv. Jeg hadde reagert på alle som ikke hadde gitt meg beskjed.

mariaflyfly

Jeg har følelser for han og det vet han. Han har innrømmet å ha følelser for meg også, men han er redd for forpliktelser.

Da får du bare vurdere hvorvidt du er interessert i å fortsette et forhold der du legger med krefter og følelser enn partneren.

Å ha et knullevennforhold er ikke særlig smart dersom man har følelser for den andre.

Gjest kerla

Da får du bare vurdere hvorvidt du er interessert i å fortsette et forhold der du legger med krefter og følelser enn partneren.

Å ha et knullevennforhold er ikke særlig smart dersom man har følelser for den andre.

Avtalen var at dette skulle være mer enn sexuelt forhold.

Annonse

Gjest Elextra

I vanlige vennskapsforbindelser sier man ifra hvis man ikke kan møte hverandre. Det gjelder familier, venninner osv. Jeg hadde reagert på alle som ikke hadde gitt meg beskjed.

Enig i det, om dere virkelig hadde en ordentlig avtale, utover det at dere "ses vel i møtet den dagen", burde han selvfølgelig si fra.

Nå har jeg bare lest dette første innlegget ditt så jeg vet ikke om det har kommet frem noe mer i resten av tråden, men jeg hadde blitt sprø om en av mine venner hadde oppført meg sånn som du gjør.

Du har da ingen rett til å forlange noen som helst form for "meldeplikt" fra ham?

Gjest kerla

Nå har jeg bare lest dette første innlegget ditt så jeg vet ikke om det har kommet frem noe mer i resten av tråden, men jeg hadde blitt sprø om en av mine venner hadde oppført meg sånn som du gjør.

Du har da ingen rett til å forlange noen som helst form for "meldeplikt" fra ham?

Neivel. Jeg er glad jeg ikke er din venninne.

Annonse

Så du mener det var greit at han ikke sendte meg en liten melding? Jeg synes ikke det.

''Så du mener det var greit at han ikke sendte meg en liten melding? Jeg synes ikke det.''

Min kjære og jeg sender natta-melding til hverandre hver kveld når vi ikke er sammen (vi er særbo), men det hender han sovner før han rekker å sende meg en melding. Synes du jeg skulle sette himmel og jord i bevegelse i tilfelle han hadde dødd foran tv'n? Ærlig talt, du høres temmelig slitsom ut.

Gjest kerla

''Han kan stikke hvor som helst og når som helst når han vil. ''

Han kan jo åpenbart ikke det når du skjeller ham ut etter noter.

Han er ikke bundet av meg og kan gjøre hva han vil. jeg hadde blitt sint på venninner, mine barn og andre i denne situasjonen.

Gjest Elextra

Vi hadde en ordentlig avtale om å ses i det møtet. Jeg forberedte meg på å dra hjem til han etterpå.

Synes du hadde grunn til å bli litt sur da, ja, men fastholder at du overreagerte.

Hadde jeg hatt en avtale med en venn om å møtes i et møte, og han ikke dukket opp, ville jeg antakelig sendt en tekstmelding og spurt om han kom/hvorfor han ikke kom. Så hadde jeg antakelig fått svar , kanskje blitt litt skuffet, men lagt det bak meg. Å eksplodere etterpå hører ingen steds hjemme.

mariaflyfly

Han er ikke bundet av meg og kan gjøre hva han vil. jeg hadde blitt sint på venninner, mine barn og andre i denne situasjonen.

Det er helt greit. Jeg hadde sikkert også blitt irritert. Men å hyle og skrike til ham i telefonen er ikke spesielt sivilisert, og å true med å slette ham fra alle kontaktlister fremstår bare som umodent. Derfor mener jeg fortsatt at du overreagerte, og tenker at du ber om at han ikke skal opprettholde kontakten.

Gjest mener nå jeg i kveld

Jeg kunne ha reagert likt deg, men da KUN om det var en fyr jeg var dødsforelsket i! Kanskje dere skal gjennomgå spillereglene igjen? Synes du overreagerer noe voldsomt med truing med både det ene og andre overfor en fyr som du har et "uforpliktende" forholdt til.

Tror jeg hadde blitt "vettskremt" over reakjsonen din.... og hadde tatt beina på nakken i motsatt retning av deg.... (Hvis jeg ikke også var dødsforelsket i deg da)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...