Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kerla

Det er helt greit. Jeg hadde sikkert også blitt irritert. Men å hyle og skrike til ham i telefonen er ikke spesielt sivilisert, og å true med å slette ham fra alle kontaktlister fremstår bare som umodent. Derfor mener jeg fortsatt at du overreagerte, og tenker at du ber om at han ikke skal opprettholde kontakten.

Jeg har ikke snakket med han på tlf. og derfor ikke hylt eller skreket, og jeg har sendt en melding i dag hvor jeg sa at jeg var lei meg for at jeg ble sint. Jeg har også skrevet en lang mail hvor jeg forklarer han hvor vanskelig jeg opplevde at han ikke ga beskjed. Vi har en forhistorie slik som alle andre mennesker, ikke minst vi som er voksne og jeg har ikke tenkt å beskrive den i detaljer her.

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

13

• mariaflyfly

10

• Lillemus

7

• Mary Poppins

7

Gjest kerla

Synes du hadde grunn til å bli litt sur da, ja, men fastholder at du overreagerte.

Hadde jeg hatt en avtale med en venn om å møtes i et møte, og han ikke dukket opp, ville jeg antakelig sendt en tekstmelding og spurt om han kom/hvorfor han ikke kom. Så hadde jeg antakelig fått svar , kanskje blitt litt skuffet, men lagt det bak meg. Å eksplodere etterpå hører ingen steds hjemme.

Du vet veldig lite om vår bakgrunn og jeg synes du uttaler deg på tynt grunnlag nå.

Gjest kerla

Jeg kunne ha reagert likt deg, men da KUN om det var en fyr jeg var dødsforelsket i! Kanskje dere skal gjennomgå spillereglene igjen? Synes du overreagerer noe voldsomt med truing med både det ene og andre overfor en fyr som du har et "uforpliktende" forholdt til.

Tror jeg hadde blitt "vettskremt" over reakjsonen din.... og hadde tatt beina på nakken i motsatt retning av deg.... (Hvis jeg ikke også var dødsforelsket i deg da)

Jeg håper at han finner ut av det om han tar beina på nakken eller ikke.

Annonse

Gjest mener nå jeg i kveld

Jeg håper at han finner ut av det om han tar beina på nakken eller ikke.

? Hva vil du at han skal finne ut? Om han er forelsket eller ikke?

Uansett: Lykke til og ikke la dette plage deg alt for mye alt for lenge. Egentlig er dette "ganske bagatellmessige" sett i en større sammenheng.

Gjest kerla

? Hva vil du at han skal finne ut? Om han er forelsket eller ikke?

Uansett: Lykke til og ikke la dette plage deg alt for mye alt for lenge. Egentlig er dette "ganske bagatellmessige" sett i en større sammenheng.

Ja det kan se sånn ut, men det er det ikke for meg.

Gjest kerla

Nå har jeg bare lest dette første innlegget ditt så jeg vet ikke om det har kommet frem noe mer i resten av tråden, men jeg hadde blitt sprø om en av mine venner hadde oppført meg sånn som du gjør.

Du har da ingen rett til å forlange noen som helst form for "meldeplikt" fra ham?

Synes du det er forskjell når du får vite at han er født og oppvokst i et land i Midtøsten?

Annonse

Gjest oisanngitt

Synes du det er forskjell når du får vite at han er født og oppvokst i et land i Midtøsten?

Nei, hvorfor skulle det gjøre noen forskjell? Har du noen større grunn til å reagere som du gjør fordi han er fra Midtøsten? Det forstår jeg ikke.

Gjest Elextra

Du vet veldig lite om vår bakgrunn og jeg synes du uttaler deg på tynt grunnlag nå.

''Du vet veldig lite om vår bakgrunn og jeg synes du uttaler deg på tynt grunnlag nå.''

Jeg uttaler meg på det grunnlag du har gitt, noe mer har jeg selvfølgelig ikke forutsetninger for å vite.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...