Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Hehe jeg har lest hele tråden og antar du ikke kan være mer enn 16 år? Jeg synes du overreagerte, og tror også du legger mer i vennskapet deres enn det han gjør. Egentlig tror jeg du ser på han som mer enn en venn, mens han nok ikke føler det samme tilbake desverre.

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

13

• mariaflyfly

10

• Lillemus

7

• Mary Poppins

7

Gjest kerla

Du stiller høye krav til venner.

Slik oppførsel fra en venn ville fått meg til å flykte.

Jeg stiller samme krav til mine venner og det er at de gir meg beskjed før jeg blir redd. Når jeg er blitt redd kan jeg reagere med følelsene alene. De som ikke forstår det vil jeg ikke ha som venner.

Gjest kerla

Hehe jeg har lest hele tråden og antar du ikke kan være mer enn 16 år? Jeg synes du overreagerte, og tror også du legger mer i vennskapet deres enn det han gjør. Egentlig tror jeg du ser på han som mer enn en venn, mens han nok ikke føler det samme tilbake desverre.

Jeg er mer enn seksten, og vi har snakket sammen nå i kveld. Det holder for meg.

Gjest kerla

''Jeg håper at han finner ut av det om han tar beina på nakken eller ikke.''

Om jeg hadde hatt deg som "venn", hadde jeg garantert slettet deg fra harddisken. Du er jo Sinnataggen. Har du vurdert medisin?

Det finnes ikke medisin mot sinne. Han har ringt meg i kveld og sier at det er godt at jeg sier ifra og han alltid vet hvor han har meg.

Han forstår at dette var fordi jeg ble redd og det er en av hans gode egenskaper selvom han var tankesløs i går.

Annonse

Mary Poppins

Jeg er mer enn seksten, og vi har snakket sammen nå i kveld. Det holder for meg.

Ja jeg vet du er mer enn 16. Men en ting, når en voksen man sier han ikke ønsker forpliktelse er han rett og slett ikke keen nok desverre. Jeg ville tenkt meg godt om før jeg fortsatte noe mer i dette "forholdet," da jeg tror at sjansen for at du blir såret er ganske så tilstedet.

Gjest kerla

Ja jeg vet du er mer enn 16. Men en ting, når en voksen man sier han ikke ønsker forpliktelse er han rett og slett ikke keen nok desverre. Jeg ville tenkt meg godt om før jeg fortsatte noe mer i dette "forholdet," da jeg tror at sjansen for at du blir såret er ganske så tilstedet.

Jeg har ikke behov for å diskutere dette mer nå. Du tar feil og jeg ser ingen grunn til å si deg på hvilken måte.

Mary Poppins

Jeg har ikke behov for å diskutere dette mer nå. Du tar feil og jeg ser ingen grunn til å si deg på hvilken måte.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du skriver inn her gang på gang når du blir så hissig over at folk ikke er enig med deg?

Hvor mange har svart i denne tråden? 20 forskjellige mennesker? Og alle sier det samme? Hvorfor spør du om andres mening når du kun er interessert i å høre at du har rett?

Det er ubegripelig.

Annonse

Gjest kerla

Har dessverre ikke råd til deg utenom de mange du har fått..

Men en ting undrer meg: Hvorfor denne laaaange tråden?

Det vet jeg ikke. Jeg har bare svart de som har svart meg, men jeg har egentlig ikke behov for å snakke mer om dette etter at han ringte meg i sted.

Gjest kerla

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor du skriver inn her gang på gang når du blir så hissig over at folk ikke er enig med deg?

Hvor mange har svart i denne tråden? 20 forskjellige mennesker? Og alle sier det samme? Hvorfor spør du om andres mening når du kun er interessert i å høre at du har rett?

Det er ubegripelig.

Gidder ikke svare på sånt tull. Du har ingen grunn til å hisse deg over at jeg sier at du tar feil.

Mary Poppins

Gidder ikke svare på sånt tull. Du har ingen grunn til å hisse deg over at jeg sier at du tar feil.

Hehe oh lord. Jeg er overhodet ikke hissig i denne tråden;)

Og la det gå 6mnd så ser vi hvem som hadde rett :) Og for din del så håper jeg det er deg som har rett.

Gjest kerla

Hehe oh lord. Jeg er overhodet ikke hissig i denne tråden;)

Og la det gå 6mnd så ser vi hvem som hadde rett :) Og for din del så håper jeg det er deg som har rett.

Hva skal du finne ut om 6 måneder? Det er en del jeg vet som jeg ikke deler her, og derfor så tar du feil. Det er ikke noe galt i det.

Gjest mener nå jeg i kveld

Det er ubegripelig.

Amen! :)

Jeg kjenner ikke nicket til vedkommende fra før og svarte henne med et veldig åpent sinn, og har fulgt tråden med stor interesse og det er helt tydelig for meg at hun KUN ønsker støttemeldinger på sin over-reaksjon. At stort sett samtlige som har svaret mener hun har over-reagert får det glatte lag, og de som har våget seg frempå med gode råd om hvordan hun kan unngå å bli så såret over "bagateller" er totalt uinteressant. Skjønner overhodet ikke hvorfor man ønsker svar når man er så ubehagelig mot de som deltar i tråden. Siste ord fra meg i denne saken.

Gjest kerla

Amen! :)

Jeg kjenner ikke nicket til vedkommende fra før og svarte henne med et veldig åpent sinn, og har fulgt tråden med stor interesse og det er helt tydelig for meg at hun KUN ønsker støttemeldinger på sin over-reaksjon. At stort sett samtlige som har svaret mener hun har over-reagert får det glatte lag, og de som har våget seg frempå med gode råd om hvordan hun kan unngå å bli så såret over "bagateller" er totalt uinteressant. Skjønner overhodet ikke hvorfor man ønsker svar når man er så ubehagelig mot de som deltar i tråden. Siste ord fra meg i denne saken.

Amen etter siste ordet.

Gjest Elextra

Har dessverre ikke råd til deg utenom de mange du har fått..

Men en ting undrer meg: Hvorfor denne laaaange tråden?

''Men en ting undrer meg: Hvorfor denne laaaange tråden?''

Hehe, det er ingen ting vi mer elsker å diskutere enn mellommenneskelige, lettfattelige, problemer! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...