Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 224
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Axcia

13

• mariaflyfly

10

• Lillemus

7

• Mary Poppins

7

Gjest Fioletta

Gidder ikke svare på sånt tull. Du har ingen grunn til å hisse deg over at jeg sier at du tar feil.

Tull, hvor får du det fra? Jeg syns du faktisk bør høre på det de fleste her har sagt. Ro deg ned! Dette er ingen ting å furte over. Du sier du er et voksent menneske? Det skulle man virkelig ikke tro...

Det betyr at han innser at han gjorde feil.

Jeg kunne også funnet på å unnskylde meg i en slik situasjon... Bare for å slippe maset ditt. Jeg ville helt sikkert ikke ment det, men var jeg kynisk nok, er det en liten gest for å få lov til å fortsette å pule deg....

Det finnes ikke medisin mot sinne. Han har ringt meg i kveld og sier at det er godt at jeg sier ifra og han alltid vet hvor han har meg.

Han forstår at dette var fordi jeg ble redd og det er en av hans gode egenskaper selvom han var tankesløs i går.

''Det finnes ikke medisin mot sinne.''

joda. Kuk og sjokolade.

Annonse

Du er ikke særlig hyggelig.

Du tåler ikke andre folks meninger.

JEG synes du høres überslitsom ut. Sånne "venner" er utmattende, og suger energi. På generell basis, må jeg få uttrykke at det må være balanse i vennskap. Jeg resirkulerer sånne venner på det åpne marked ;-D

Gjest kerla

Hehe jeg har lest hele tråden og antar du ikke kan være mer enn 16 år? Jeg synes du overreagerte, og tror også du legger mer i vennskapet deres enn det han gjør. Egentlig tror jeg du ser på han som mer enn en venn, mens han nok ikke føler det samme tilbake desverre.

Jeg fikk bekreftels i natt på at du tar feil og det er grunnen til at jeg er lykkelig i dag;-) Antageligvis har han til og med sterkere følelser for meg enn jeg for han.

Jeg er ikke opptatt av tidsperspektivet så 6 uker, 6 måneder, eller 6 år spiller ingen rolle så lenge vi har det godt sammen. Vi er enige om at vi håper at vi får en lang og god tid sammen.

Gjest kerla

Jeg kunne også funnet på å unnskylde meg i en slik situasjon... Bare for å slippe maset ditt. Jeg ville helt sikkert ikke ment det, men var jeg kynisk nok, er det en liten gest for å få lov til å fortsette å pule deg....

Heldigvis er jeg så lykkelig i dag etter at han kom hjem i natt at jeg kan smile over hvor tullete dette er.

Gjest kerla

Du tåler ikke andre folks meninger.

JEG synes du høres überslitsom ut. Sånne "venner" er utmattende, og suger energi. På generell basis, må jeg få uttrykke at det må være balanse i vennskap. Jeg resirkulerer sånne venner på det åpne marked ;-D

Jeg er ikke din venn, og kommer forhåpentligvis aldri til å bli det.

Annonse

Jeg stiller samme krav til mine venner og det er at de gir meg beskjed før jeg blir redd. Når jeg er blitt redd kan jeg reagere med følelsene alene. De som ikke forstår det vil jeg ikke ha som venner.

Jeg på min side ønsker vel ikke å ha venner som krever at jeg skal ta ansvaret for deres mer eller mindre rasjonelle fryktreaksjoner.

Så du og jeg vil nok neppe blitt venner i RL. Jeg hadde blitt helt utslitt av et slikt kontrollbehov.

mvh

Gjest kerla

Jeg på min side ønsker vel ikke å ha venner som krever at jeg skal ta ansvaret for deres mer eller mindre rasjonelle fryktreaksjoner.

Så du og jeg vil nok neppe blitt venner i RL. Jeg hadde blitt helt utslitt av et slikt kontrollbehov.

mvh

Du er rask å trekke slutninger, men deg om det. Jeg er altfor lykkelig i dag til å svare på sånt tull.

Jeg malte fanden på veggen og var sikker på at han var død. det er ikke noe greit og voksne mennesker bør forstå det.

Voksne mennesker bør også forstå at de har et valg før de maler fanden på veggen og øser seg opp hinsidiget all fornuft. Og at de selv har ansvaret for alle de negative følelsene de skaper i seg selv på den måten.

Å bebreide andre fordi man lar fantasien løpe løpsk er svært umodent.

mvh

Du er rask å trekke slutninger, men deg om det. Jeg er altfor lykkelig i dag til å svare på sånt tull.

Jeg skygger bevisst unna folk som først øser seg opp følelsesmessig og så skylder på andre fordi de er redde. Alt for slitsomt for meg.

Og du vil ikke ha venner som ikke aksepterer at du holder på slik.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...