Gå til innhold

Jeg er lykkelig i dag;-)

Anbefalte innlegg

Gjest kerla

Min venn var på vei hjem da han snakket med meg i går kveld, uten at jeg viste det. Han kom rett til meg i natt for å snakke om det som har skjedd. Vi lå og snakket langt utpå morgenen og i dag er jeg verdens lykkeligste;-) Det var godt å ligge på skulderen hans.

Han kom raskere hjem pga. meg og bedre gave kunne jeg ikke ha fått.

Det at han ga meg rett betyr alt, ikke hva dolere betyr;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347430-jeg-er-lykkelig-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mener jeg

''Det at han ga meg rett betyr alt, ikke hva dolere betyr;-)''

Det er fint at du har det bra, men med en slik holdning til doleres svar, kan du ikke forvente å få gode svar i fremtiden. Hvorfor i himmelens navn skulle jeg gidde å svare deg når jeg vet at du ikke vil høre annet enn det du selv mener, og heller ikke tok du imot råd som ble gitt på en grei måte. Du er jo så respektløs. Du savner den gamle tiden da du fikk gode svar, men samtidig skriver du slik som dette.

Det er fint at du har det bra, men med en slik holdning til doleres svar, kan du ikke forvente å få gode svar i fremtiden. Hvorfor i himmelens navn skulle jeg gidde å svare deg når jeg vet at du ikke vil høre annet enn det du selv mener, og heller ikke tok du imot råd som ble gitt på en grei måte. Du er jo så respektløs. Du savner den gamle tiden da du fikk gode svar, men samtidig skriver du slik som dette.

Det er segunda som savner de gode, gamle DOL-dagene, ikke kerla.

Jeg synes det er viktig at fornærmelsene her på DOL skreddersys til riktig mottaker :-)

Gjest kerla

Hvis du vil misforstå det jeg skrev så er det opp til deg.

Annonse

Gjest Miralira

''Det at han ga meg rett betyr alt''

Så det aller viktigste er at han gir deg rett? Glad jeg slipper å krangle med deg i hverdagen! ;)

Ja noen ganger er det morsomt å forstå og misforstå;-) Jeg er rett og slett forelsket i han i dag, og vet at han er også forelsket i meg.

Ingenting annet betyr noe i øyeblikket;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...