Gå til innhold

Hva slags Bærbare PC har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har:

1 stk Toshiba P100-169 (den er flere år gammel nå), med Windows XP. Går som et skudd, og har en flott skjerm. Det eneste problemet jeg har hatt med den var en liten ting med en hengsel på lokket, som ble fikset gratis.

Tidligere har jeg hatt flere andre Toshiba bærbare. Aldri hatt noe problem med noen av dem, på tross av at jeg har reist "jorden rundt" med dem.

Jeg har også en Toshiba NB100-12N, som er en liten nett-bok, med innebygget 3G modem. Det er liten nok til å gå i hotel safer, men tastaturet er ikke det beste på akkurat den modellen. De har fikset det på NB200, som er litt større.

I tillegg har jeg en Lenovo/IBM T60, og samme på jobb. Gode, pålitelige og solide maskiner.

Med vennlig hilsen

Acer Aspire 7520 (17"). Veldig fornøyd! Kostet i overkant av 9000,- for 2,5 år siden, bare for å ha sagt det - jeg har ikke betalt den selv! *hehe* Da hadde det nok blitt en langt rimeligere modell.

Bruker den til tekstbehandling, lagrer tusenvis av bilder på den og selvfølgelig massevis til internett. Har klart å ødelegge ledningen en gang, men jeg er verdensmester i det, aner ikke hvor mange øretelefonledninger jeg har ødelagt oppgjennom årene, men det må være et tosifret antall etterhvert.

Har Windows Vista på den og har aldri hatt problemer og er veldig fornøyd. :o)

Annonse

Jeg har en HP TX 1000. Kostet ca 12000 i 2007.

Først så var den megatreg, de forsøkte å reboote hele systemet, men det hjalp ikke. Jeg doblet minnet til 2 GB, det hjalp litt.

Så forsvant lyden, men jeg greide meg med øretelefoner. Så ble skjermen svart, og da var det ikke så mye å se på. Da var den over 2 år gammel. Tilbake til Elkjøp. Ny skjerm med høytalere.

Virket greit i 4 måneder. Da sluttet det trådløse nettverkskortet å fungere. Jeg brukte en USB stick for nettverkstilkobling i stedet.

Så startet den med svart skjerm. Tilbake til Elkjøp. De skiftet minnebrikker og la inn alt på nytt. Virket OK.

I to måneder. Så startet den med svart skjerm. Tilbake til Elkjøp. De skiftet minnebrikker og la inn ny bios, etc.

Nå har den virket i flere uker.

Det eneste jeg liker med den er Elkjøp som uten å diskutere tar en nesten 3 år gammel laptop tilbake for å fikse den gang på gang. Skjer det èn gang til så får jeg hevet kjøpet.

HP blir det aldri igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...