Gå til innhold

Kjæreste som ikke vil ta opp intime problemer...

Anbefalte innlegg

Gjest Jenny36

Hvis du har mistanke om at kjæresten ikke er tilfreds med sex-livet og ikke gjør noe for det selv, synes dere han har rett til å gjøre det slutt med dama? Burde han ikke ta opp "problemet" og ytret sine ønsker, selv om det kanskje er vanskelig? Ellers har han bare seg selv å takke? Hva mener dere?

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Han har rett til å gjøre det han vil. Hvordan han håndterer sine problemer er ikke noe du kan gjøre noe med. Hvis du hadde en anelse om at noe var galt syns jeg du har like mye ansvar for å ta opp saken som han har. Han har nok vurdert saken slik at dere er for forskjellige når det gjelder sex, og for han er det lettest å gjøre det slutt enn å seigpine seg.

Min erfaring er at sex har veldig mye å si i et forhold. Er det store forskjeller og problemer der, kan man ha det utrolig fint på andre områder, men likevel er det ikke nok til at man er ordentlig -kjærester-.

Gjest Jenny36

Han har rett til å gjøre det han vil. Hvordan han håndterer sine problemer er ikke noe du kan gjøre noe med. Hvis du hadde en anelse om at noe var galt syns jeg du har like mye ansvar for å ta opp saken som han har. Han har nok vurdert saken slik at dere er for forskjellige når det gjelder sex, og for han er det lettest å gjøre det slutt enn å seigpine seg.

Min erfaring er at sex har veldig mye å si i et forhold. Er det store forskjeller og problemer der, kan man ha det utrolig fint på andre områder, men likevel er det ikke nok til at man er ordentlig -kjærester-.

Jeg har lurt, men ikke visst. Han ligger jo der som en "dørmatte" så man må jo lure.... Synes vel ikke han skal si så mye når han bare er opptatt av å la det gå for seg.... Ikke motiverende å ta opp emnet når karen viser så liten interesse enn for seg selv....

Gjest Elextra

Jeg har lurt, men ikke visst. Han ligger jo der som en "dørmatte" så man må jo lure.... Synes vel ikke han skal si så mye når han bare er opptatt av å la det gå for seg.... Ikke motiverende å ta opp emnet når karen viser så liten interesse enn for seg selv....

''Synes vel ikke han skal si så mye når han bare er opptatt av å la det gå for seg.... Ikke motiverende å ta opp emnet når karen viser så liten interesse enn for seg selv....''

En kan spørre seg hvorfor du overhodet er interessert i en slik kjæreste.

Gjest Jenny36

''Synes vel ikke han skal si så mye når han bare er opptatt av å la det gå for seg.... Ikke motiverende å ta opp emnet når karen viser så liten interesse enn for seg selv....''

En kan spørre seg hvorfor du overhodet er interessert i en slik kjæreste.

Jeg hadde vel håpet på at han kunne ta opp emnet når jeg mistenker han for å være misfornøyd. Hvorfor skal jeg ta opp alle emner (problemer) i et forhold? Mannen eier jo ikke selvinnsikt eller ansvar for at et forhold skal fungere... Han er jo ikke "mann" til å ta opp noe som helst- bare "skyver alt under teppet".... Han må gjøre noe selv for foholdet sitt skal fungere, men "Silver Fairy" mener jo at han har sin fulle rett til å tie... Jeg trodde at man var "vi" i et forhold og ikke "jeg"

Gjest Silver Fairy

Jeg hadde vel håpet på at han kunne ta opp emnet når jeg mistenker han for å være misfornøyd. Hvorfor skal jeg ta opp alle emner (problemer) i et forhold? Mannen eier jo ikke selvinnsikt eller ansvar for at et forhold skal fungere... Han er jo ikke "mann" til å ta opp noe som helst- bare "skyver alt under teppet".... Han må gjøre noe selv for foholdet sitt skal fungere, men "Silver Fairy" mener jo at han har sin fulle rett til å tie... Jeg trodde at man var "vi" i et forhold og ikke "jeg"

''Han må gjøre noe selv for foholdet sitt skal fungere, men "Silver Fairy" mener jo at han har sin fulle rett til å tie... Jeg trodde at man var "vi" i et forhold og ikke "jeg"''

Det jeg mente er at du ikke kan endre hans måte å være på. Er han en som ikke tar opp problemer, så har han sin fulle rett til å være sånn. Om det gagner ham er en annen sak. Kanskje du skal være glad det ikke ble noe mer. Du hadde irritert deg over måten hans å takle problemer på utallige ganger i framtiden. Finn deg en som definerer et "vi-forhold" på samme måte som deg. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...