Gå til innhold

Bilde av x'n på veggen...

Anbefalte innlegg

Gjest Jensine32

Hva ville dere tro om en mann som har bilde av x'n på veggen 3 år etter at det er slutt? Det er 2 småbilder (10x15 cm) som henger på siden av en reol i stuen (litt skjult). På det ene bildet er x'dama, han og hans datter, mens på det andre bildet er kun hun og hans datter. Er ikke dette litt rart når hun ikke er moren til ungen og bildene er tatt på tivoli? Det vil si at de kan pakkes ned i et album.... Kan man bare kalle dette sløvhet? Det viser seg at hun brøt med han for 3 år siden etter 8 års samboerskap. Til meg sa han at de var enige om bruddet, men det stemmer ikke. Har han ikke glemt henne, og var det derfor han løy til meg om dette? Om han var ferdig med henne, så kunne han vel sagt at han ble dumpet? Han har hatt kontakt med henne i ny og ne, men nå har hun fått seg ny samboer, og da er enten kontakten brutt eller minimal. Jeg vet ikke hvem som har stått for kontakten, men mistenker at det er han. Til meg har han tidligere sagt at de ikke hadde noen særlig kontakt. Kontakten og at han ble dumpet har han innrømmet til meg for ikke så lenge siden. Men nå har han gjort det slutt med meg også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347518-bilde-av-xn-p%C3%A5-veggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jensine32

Tipper det er sløvhet. Typisk kvinnfolk å lage store greier ut av slikt.

Ok, men hun gjorde det slutt. Han var langt nede på det tidspunktet og ville ikke at det skulle være slutt. Dette har han løyet om til meg og i tillegg så har han løyet om kontakten. Derfor er jeg ikke helt overbevist om at bildene henger der kun for at han har vært sølv...

Gjest Linnforsvinn

Ok, men hun gjorde det slutt. Han var langt nede på det tidspunktet og ville ikke at det skulle være slutt. Dette har han løyet om til meg og i tillegg så har han løyet om kontakten. Derfor er jeg ikke helt overbevist om at bildene henger der kun for at han har vært sølv...

Da betyr det vel at han ikke er helt over x`en og savner henne. Ønsker å se henne og bli påminnet daglig, den gode tiden han hadde sammen med henne. Kjipt for deg:-(

Gjest Jensine32

Da betyr det vel at han ikke er helt over x`en og savner henne. Ønsker å se henne og bli påminnet daglig, den gode tiden han hadde sammen med henne. Kjipt for deg:-(

Ja, bilder tar man bort, mens ting kan man ha fremme....Uansett hvor de henger så ser han de i ny og ne, og da kan man ikke kun skylde på å være sløv....

Gjest Ulvinnen

Han kan være helt fredig med henne selv om han ikke liker å fortelle at han ble dumpet og var langt nede etterpå. Det er mange som synes det er flaut å bli dumpet, er redd andre skal tro at det var noe galt med dem, at de ikke var bra nok. Selv om man er sammen, har man ikke krav på å få høre om alt partneren har opplevd og hvordan han følte det.

Annonse

Gjest Jensine32

Han kan være helt fredig med henne selv om han ikke liker å fortelle at han ble dumpet og var langt nede etterpå. Det er mange som synes det er flaut å bli dumpet, er redd andre skal tro at det var noe galt med dem, at de ikke var bra nok. Selv om man er sammen, har man ikke krav på å få høre om alt partneren har opplevd og hvordan han følte det.

Han har ringt henne og sendt flere meldinger, mens til meg har han tidligere sagt at de ikke hadde noen kontakt. Jeg spurte han ganske tidlig om dette, og om hun hadde funnet seg ny type. Han ble "rar", svarte surt og gikk ut av rommet! Om han da var ferdig med henne ville vel mannen klart å prate nomalt om henne, mener jeg. Jeg synes at slike bilder ikke hører hjemme på veggen, men i fotoalbumet. Han har blant annet sendt flere bildemeldinger av seg selv til henne, og det synes jeg er upassende til en x som har forlatt han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...