Gå til innhold

Jeg føler meg stygg,er det ok for kvinner?

Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at det kan være lett å lure noen til å tro at man er bedre en man gir seg ut for.Jeg føler meg mye verre.Men det handler om dårlig barneoppdragelse,mye ensomhet og resultater av dette.På 17 mai følte jeg meg derimot som en del av Oslos 450 000 mennesker som hadde det helt 100 på norges egen dag! Om det ikke var så veldig mye sol,var det i alle fell ikke regn og jeg hadde en meget fin dag,selv om jeg kortet den ned da jeg bor på landet og liker hverdagene best.Jeg liker meg best i dongeni og t-skjorte,der jeg mekker på diverse gamle biler.Her ble det mye rart,men jeg ser vel egentlig selv at jeg kan ha noen gode egenskaper tross alt.God Sommer til dere alle her på DOL! Og jenter,fortsett å smile,selv til de sure!

Det er det indre som teller. :o) Du klarer nok ikke lure kvinner med fin dress og et smil. Ikke noe i veien for olabukse og t-skjorte. :o) Stå på og smil videre.. vær ærlig og ha godt humør, det kommer du langt med..

Fortsetter under...

Gjest Stor ensom mann 51.

Det er det indre som teller. :o) Du klarer nok ikke lure kvinner med fin dress og et smil. Ikke noe i veien for olabukse og t-skjorte. :o) Stå på og smil videre.. vær ærlig og ha godt humør, det kommer du langt med..

Det kan nesten virke som om jeg for lenge har hatt ett for negativt syn på både kvinner og på livet generelt.Man kan jo nesten ikke vente at man treffer "jackpot" på første forsøk.Jeg hadde ingen kjæreste i ungdomsårene,jeg var nok for genert.De spede forsøkene jeg hadde endte opp i frustrasjon og ensomhet.Når da far ødlegger for meg ved å sende deg på strøget med 200 kr blir ikke opplevelsen noe bedre.Dette var 1980 og ingen viste hva aids var.Har aldri fikset dette med kvinner og ser vel for meg ett liv i ensomhet enda jeg var gift i 10 år og fikk 2 barn med en kristen fanatiker.Jeg ble med på dette løpet og var kristen i ca 10 år.Men 40 år som "synder" er nok for dårlig når St.Peter skal slippe meg inn.Livet er vanskelig ,så dør man.Jeg har ett bilde på Facebook,men jeg kan ikke oppgi noe navn her.Man får bare spille zynga poker og håpe at man treffer en nordmann på 51 med 5,5 mill i chips.Det hjelper ikke å være halvrik ehher nå som kroppen begynner å forfalle.Det er stort sett dårlig timing overalt.I Lost lyver man så det står etter.Hugo/Hurley ville aldri i verden fått seg noen dame.At Libby er gal hjelper heller ikke.Nei vi får dulle oss inn i drømmenes verden og leke at man er en rik konge uten dronning,bare ett slott.God Sommer!

Nei, det er nok ikke at du lurte kvinnene rundt deg på 17 mai.

Du var nyklippet og nystelt, og følte deg nok adskillig bedre en til vanlig. Det skriver du jo også.

Da utstrålte du nok en selvsikkerhet og selvtilfredshet som gjorde deg attraktiv og koselig for de rundt deg.

Sånn sett så var det nok heller deg selv "du lurte"

At det skal "så lite til" for å gi fra seg en fengende aura bør si deg noe viktig.

I steden for å "se litt ned på kvinnene" så bør du heller ta hendelsen 10 mai som en lærepenge for deg selv

Icora Panter

Nei, det er nok ikke at du lurte kvinnene rundt deg på 17 mai.

Du var nyklippet og nystelt, og følte deg nok adskillig bedre en til vanlig. Det skriver du jo også.

Da utstrålte du nok en selvsikkerhet og selvtilfredshet som gjorde deg attraktiv og koselig for de rundt deg.

Sånn sett så var det nok heller deg selv "du lurte"

At det skal "så lite til" for å gi fra seg en fengende aura bør si deg noe viktig.

I steden for å "se litt ned på kvinnene" så bør du heller ta hendelsen 10 mai som en lærepenge for deg selv

Godt svart og akuratt det jeg tenkte!

Positivitet skaper positivtiet og omvendt....

Klart jeg som kvinne heller ville falt for en mann som viser en positiv utstråling enn en som stenger seg inne og gir noe inntrykk av seg selv..

Godt svart og akuratt det jeg tenkte!

Positivitet skaper positivtiet og omvendt....

Klart jeg som kvinne heller ville falt for en mann som viser en positiv utstråling enn en som stenger seg inne og gir noe inntrykk av seg selv..

Signerer :-)

Icora Panter

''Alle liker blide og positive mennesker.''

Vel, jeg fikk kjeft av en kunde for at jeg smilte for mye...

Han var skikkelig gretten og sur.

Da er det kunden som har et meget stort problem! Hvis noen blir sure for at andre er blid, så burde de holde seg hjemme :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...