Gjest Tjalmo Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei Jeg har gåtte på ca 2/3 av en 80 dagers kur med Terbinazin i forbindelse med neglsopp. Er svakt angrepet av psoriasis og ble skeptisk til bruken av medikamentet da jeg oppdaget antyning til nye utbrudd etter en tids bruk. I løpet av påsken ble jeg unormalt solbrent og jeg sluttet helt med medikamentet. Nå ca en måned senere har de fleste symptoner som ligner på soleksem gitt seg, men jeg har fremdeles såre og hovne lepper. I tilegg har tolleransen for krydret mat blitt betydelig redusert og jeg hadde merkbart ubehag med svie i øynene da løvet spratt i våres. Spørsmålene mine er: 1. Er det kjent om bruk av Terbazin gir alergiske reaksjoner ved sollys, pollen eller krydret mat? 2. Hvor lenge vil "terbinazinet" virke i kroppen? 3. Vil eventuelle alergier være av permanent art? 4. Hvilke forholdsregler bør jeg eventuelt ta? Med vennlig hilsen Knut 66år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347555-terbinazin-actavisallergisk-reaksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.