Gjest Arrusius Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei. Plages med arr etter et stygt kviseanfall for omtrent 1 1/2 år siden. Har gått på Isotretonoin og gjør det fortsatt. Det jeg lurer på er om du har noen erfaring med en krem/salve/gel ved navn Cicatrix? Denne skal visst være hjelpsom mot arr etter akne, i hvertfall i følge det jeg leser på det store nettet. Er dette et preparat du har noen erfaring med? I tillegg lurer jeg på om det er noe i det jeg har hørt om at eplecider-eddik kan ha en blekende effekt på røde arr, hvis påført direkte på huden, eller er dette bare et gammelt kjerringråd? Helt til slutt har jeg lyst til å spørr om en arrkrem ved navn Kelo-cote. Hørt noe om den? noen erfaringer og dele så hadde jeg blitt meget fornøyd. Kan informere om at jeg har vært inne til laserbehandling hos en hudklinikk for omtrent 2 måneder siden, skulle egentlig ha omtrent 5 behandlinger, men måtte gi meg etter 2 i og med at jeg skulle begynne på ny isotretonoin orifarm kur. Mvh Scarface. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347589-arr-etter-akne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.