Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg en en kvinne på 43 år som nå venter på legetimen min.

I mellomtiden ønsker jeg å lufte engstelsen min her i dette forumet...

Jeg hadde siste celleprøve i april 2007 (den var normal) så nå er det uansett tid for ny prøve. (Jeg hadde en celleforandring så langt tilbake som i -96. Men i ettertid har prøvene vært normale. I tillegg hadde jeg kjønnsvorter som jeg måtte operere/brenne bort. Da var jeg ca 20 år)

Saken nå er at da jeg skulle ha mensen denne måneden så fikk jeg den ikke på "vanlig" måte. Jo, jeg fikk blødninger på det tidspunktet jeg skulle, men ganske lite...og blodet har skiftet mellom frisk og brunsvart farge. Nå har denne blødningen vart i 25 dager!..og jeg har litt svak murring i korsryggen og venstre side framme. Jeg merket meg også sterk smerte under samleie, i februar tror jeg det var. Har hatt en slik unormal blødning en gang tidligere siste halvår, men da varte den "bare" 14 dager.

Bruker ingen form for prevensjon, og det har jeg ikke gjort på over 10 år. Men er heller ikke gravid. Har tidligere alltid hatt stabil menssyklus, ca 25 dager...så nå skjønner jeg ingenting.

Er bekymret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347634-bl%C3%B8dningerredd-for-livmorhalskreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...