Gå til innhold

bare forkjølelse??

Anbefalte innlegg

Gjest helt elendig

Jeg er elendig!! Det har vart noen dager nå, og det kjennes ut som det bare blir værre, til tross for stort inntak av hvitløk og urtete. Tett i nesa, og snyter meg hele tida, og halsen VAR vond. Nå er ikke halsen så vond lenger, men jeg har mye slim i luftveiene, som har grønn farge... Jeg har hørt at det er bakterieinfeksjoner som gir grønt slim...!

Jeg er fryktelig sliten, og klarer nesten ikke tenke.

Men jeg har ikke feber!!! Så hva er dette da??

Har man grønt slim når man BARE er forkjølet?

Håper noen skjønner noe av dette sykdomsbildet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/347785-bare-forkj%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nerda

En kraftig forkjølelse - det er ikke nødvendigvis bare. Man kan føle seg drit elendig uten å ha feber. Selv får jeg nesten alltid farga gørr i luftveiene når jeg blir forkjølet, og jeg tror ikke det nødvendigvis er bakterier. Men hvis det blir blodig og enda eklere enn grønt, da er det på tide å høre med legen om det kanskje trenges en antibiotikarunde.

Når det kommer til eventuelle bihulebetennelser. Anbefalingen er vel at man skal gå til legen om det varer over en uke. Selv har jeg sluppet unna antibiotika mot dette ved å bruke nesesprøy med kortison (Flutide Nasal) (fastlegen min er et geni hahaha). Det kan du jo høre med legen om dersom det ikke gir seg.

Vær snill mot deg selv - det gode er jo at det går over :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...