Gå til innhold

Gravid - og han tar ikke telefonen...

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

I går kveld ga jeg det et siste forsøk med "jeg har noe jeg må fortelle"/forsonings-meldinger, og i dag svarte han jammen meg, etter uker med stillhet. Jeg ville vente med å lese meldingen til jeg var alene, i tilfelle han hadde mer dritt å komme med, men så langt kom jeg ikke. Mobilen ble våt, og nå ligger både simkort og mobil på tørk. Så får jeg bare håpe at jeg får den oppe og gå igjen i morgen. Men først skal jeg til byen og se på babyklær :)

Du får oppdatere oss når du har fått lest meldingen :-)

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

8

• Mary Poppins

8

• Sør

3

• 200eek

2

Mest aktive i denne tråden

I går kveld ga jeg det et siste forsøk med "jeg har noe jeg må fortelle"/forsonings-meldinger, og i dag svarte han jammen meg, etter uker med stillhet. Jeg ville vente med å lese meldingen til jeg var alene, i tilfelle han hadde mer dritt å komme med, men så langt kom jeg ikke. Mobilen ble våt, og nå ligger både simkort og mobil på tørk. Så får jeg bare håpe at jeg får den oppe og gå igjen i morgen. Men først skal jeg til byen og se på babyklær :)

Hva skjedde da?

Hva hadde han svart deg?

Om du er fast bestemt på at du vil ha barnet, kan det være like greit. Da sparer du deg selv for eventuelle krangler og press.

Babyklær er bare så søtt. Sukk...

mvh

Hehe... Leser denne tråden og tenker på en tråd jeg leste på et svenskt forum. De var to om å planlegge og lage baby, I uke 16 kommer han og sier han har kalde føtter og krever abort.. :o( De kan ta abort frem til uke 18 der borte.. helt forjævlig. Jenta var knust og jeg ble helt kald når hun sa hun skulle vurdere det fordi hun ikke ville være alene om det...

Svært glad for at myndighetene har satt grensa til uke 12 her. Jeg tror altfor mange kvinner føler seg presset/truet til å fjerne. Helt off tråden men det bare gjorde inntrykk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...