Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i en undersøkelse at 1 av 4 kvinner simulerer orgasme under samleie.

Jeg er målløs og kansje litt naiv, er det mulig....

Jeg er iallfall stolt over å kunne si at denne gruppen kvinner hører ikke jeg til. Jeg undrer også på -hvem lurer disse kvinnene mest-?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 200eek

2

• filiokus81

1

• EnolaGay

1

• serne

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest liten og hissig
Skrevet

He, he, verden vil bedras!

Jeg har vansker med å oppnå orgasme ved samleie, må stimuleres litt ekstra. Dette var vanskelig å svelge for min eks, han tok det hele på sin kappe.

Når han i tillegg er en hissigpropp, og etter samleie rasende løp ut av rommet og satte seg i stua for å furte er det klart at enkleste utvei er å fake.

Gjest never again!
Skrevet

''-hvem lurer disse kvinnene mest-?''

Selvfølgelig seg selv! Men som en av disse (forhenværende) fakerene så må jeg si at jeg gjorde det av (misforstått) kjærlighet til min mann.

Gjest veldig veldig sjelden...
Skrevet

Jeg får så og si alltid orgasme. MEN om det en veldig sjelden gang skulle være slik at jeg bare vet at jeg IKKE kommer til å få orgasme - fordi jeg kanskje ikke er i rett stemning - så har jeg faket. Si det har skjedd 10 ganger i løpet av 15 år.

Jeg lurer ikke meg selv for jeg vet jo at jeg vanligvis FÅR orgasme. Liker jo ikke å lure mannen men vanskelig å forklare midt i situasjonen også da...

Gjest klitoris
Skrevet

He, he, verden vil bedras!

Jeg har vansker med å oppnå orgasme ved samleie, må stimuleres litt ekstra. Dette var vanskelig å svelge for min eks, han tok det hele på sin kappe.

Når han i tillegg er en hissigpropp, og etter samleie rasende løp ut av rommet og satte seg i stua for å furte er det klart at enkleste utvei er å fake.

Guri mei, går det an! Kanskje han burde sette seg ned og lese litt anatomi, og lære seg hva klitoris er og hvor den sitter? Det er bare en minoritet av kvinner som får orgasme ved samleie, fordi det ikke stimulerer klitoris tilstrekkelig. Skal en mann bli en god elsker, må han lære seg hvordan han stimulerer og koser med kvinnens klitoris.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Guri mei, går det an! Kanskje han burde sette seg ned og lese litt anatomi, og lære seg hva klitoris er og hvor den sitter? Det er bare en minoritet av kvinner som får orgasme ved samleie, fordi det ikke stimulerer klitoris tilstrekkelig. Skal en mann bli en god elsker, må han lære seg hvordan han stimulerer og koser med kvinnens klitoris.

Hva med at kvinnen tar litt ansvar selv? Min egen klitoris har jeg da full kontroll over selv!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får så og si alltid orgasme. MEN om det en veldig sjelden gang skulle være slik at jeg bare vet at jeg IKKE kommer til å få orgasme - fordi jeg kanskje ikke er i rett stemning - så har jeg faket. Si det har skjedd 10 ganger i løpet av 15 år.

Jeg lurer ikke meg selv for jeg vet jo at jeg vanligvis FÅR orgasme. Liker jo ikke å lure mannen men vanskelig å forklare midt i situasjonen også da...

Hva må du forklare? At du ikke kom? Har du prøvd å bare innrømme at denne gangen gikk det ikke?

Jeg opplever også en sjelden gang at jeg ikke får orgasme, men har aldri faket.

De få gangene det skjer, så syns mannen min det er dumt, men han har da aldri tatt det ille opp eller tatt det innover seg på noen måte. Kanskje fordi jeg de første gangene fortalte at det ikke gjorde noe, siden jeg uansett ikke var nær "mål".

Skrevet

Har nok gjort det i yngre dager, for å bli ferdig etterhvert som jeg innså at partnervalget kanskje ikke var optimalt ;o)

Nå er jeg sammen med mannen min på åttende året, og med han har jeg ikke faket en eneste gang.

Skrevet

JEG undrer mer over de menn som ikke oppdagert at det IKKE går for damen, og som ikke engang reagerer når hun IKKE faker!

Jeg mangler forøvrig det genet som tillater meg å juge/narre/fake noe som helst.. *rødm*

Gjest liten og hissig
Skrevet

Hva med at kvinnen tar litt ansvar selv? Min egen klitoris har jeg da full kontroll over selv!

Noen menn føler seg støtt hvis kvinnen vil hjelpe seg selv.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Noen menn føler seg støtt hvis kvinnen vil hjelpe seg selv.

Da får han bare føle seg støtt. Det må da være en bedre følelse å se at den han har sex med nyter det, enn å finne ut at hun har faket hele tiden? Når jeg har sex har jeg da lyst på en orgasme like mye som den jeg har sex med. Han du var sammen med virket utrolig barnslig! Heheh..

Gjest Silver Fairy
Skrevet

JEG undrer mer over de menn som ikke oppdagert at det IKKE går for damen, og som ikke engang reagerer når hun IKKE faker!

Jeg mangler forøvrig det genet som tillater meg å juge/narre/fake noe som helst.. *rødm*

''JEG undrer mer over de menn som ikke oppdagert at det IKKE går for damen, og som ikke engang reagerer når hun IKKE faker!''

Undrer med deg!

Gjest veldig veldig sjelden...
Skrevet

Hva må du forklare? At du ikke kom? Har du prøvd å bare innrømme at denne gangen gikk det ikke?

Jeg opplever også en sjelden gang at jeg ikke får orgasme, men har aldri faket.

De få gangene det skjer, så syns mannen min det er dumt, men han har da aldri tatt det ille opp eller tatt det innover seg på noen måte. Kanskje fordi jeg de første gangene fortalte at det ikke gjorde noe, siden jeg uansett ikke var nær "mål".

HAR gjort det også et par tre ganger men da blir han liksom så skuffet... og det verste er jo om han så på død og liv skal holde på til jeg kommer.

Men dette er et ubetydelig minimalt problem i livet mitt i den store sammenheng.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

HAR gjort det også et par tre ganger men da blir han liksom så skuffet... og det verste er jo om han så på død og liv skal holde på til jeg kommer.

Men dette er et ubetydelig minimalt problem i livet mitt i den store sammenheng.

''og det verste er jo om han så på død og liv skal holde på til jeg kommer.''

*URK* Da skjønner jeg bedre at du faker.

Gjest Gjort det mange ganger
Skrevet

For meg er det nesten umulig å få en orgasme under samleie, så da faker jeg for å få en slutt på det.....

Gjest Silver Fairy
Skrevet

For meg er det nesten umulig å få en orgasme under samleie, så da faker jeg for å få en slutt på det.....

Hvorfor prøver du ikke heller på å få orgasme da? Vise den du er sammen med hva som trengs, eller ordne deg selv? Sexlivet når ingen nye høyder når en av dere faker og den andre kjører et egoistisk soloshow.

Skrevet

Hvorfor prøver du ikke heller på å få orgasme da? Vise den du er sammen med hva som trengs, eller ordne deg selv? Sexlivet når ingen nye høyder når en av dere faker og den andre kjører et egoistisk soloshow.

Hadde jeg klart det, så hadde jeg gjort det. Men for meg er det kjempevanskelig å få en orgasme. Uansett hva jeg gjør. Så jeg klarer ikke å lære han opp.

Hadde nok levd bedre uten å ha sex i det hele tatt. Det hele er oppskrytt!!!

Gjest ryllla
Skrevet

Det er vel ganske vanlig for kvinner å ikke få orgasme under samleie.

Jeg har heller aldri fått noen orgasme under samleie. (Eneste måten jeg kan få det på er med et massasjeapparat, alene)

Men jeg behøver jo ikke fake orgasme for det for å få slutt på samleiet. Har aldri vært borti en mann som forventer at jeg absolutt må komme.

Trodde de fleste menn var klar over at mange damer aldri kommer.

Skrevet

Det er vel ganske vanlig for kvinner å ikke få orgasme under samleie.

Jeg har heller aldri fått noen orgasme under samleie. (Eneste måten jeg kan få det på er med et massasjeapparat, alene)

Men jeg behøver jo ikke fake orgasme for det for å få slutt på samleiet. Har aldri vært borti en mann som forventer at jeg absolutt må komme.

Trodde de fleste menn var klar over at mange damer aldri kommer.

Jeg har lite glede av sex generelt. Og har en mann som så veldig gjerne vil gjøre det godt for meg. Så han kan gjerne holde på leeeenge. Om jeg faker, så føler han at han er ferdig, kommer selv, og alt er bare fryd og gammen.

Lettvint løsning!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hadde jeg klart det, så hadde jeg gjort det. Men for meg er det kjempevanskelig å få en orgasme. Uansett hva jeg gjør. Så jeg klarer ikke å lære han opp.

Hadde nok levd bedre uten å ha sex i det hele tatt. Det hele er oppskrytt!!!

Sex er ikke oppskrytt om man "vet hva man gjør". Synd at du ikke har så stor glede av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...