Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjort det mange ganger
Skrevet

Hun sier hun bare vil få slutt på sexen, at sex er oppskrytt osv.. Det var dette jeg tenkte på når jeg skrev - ikke manglende orgasme.....

Ingen fare togli. Jeg har ikke misstolket deg:-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 200eek

2

• filiokus81

1

• EnolaGay

1

• serne

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gjort det mange ganger
Skrevet

Og du får ikke noen god forklaring? Noe du kunne jobbe videre på?

Og du har selvakt sjekket at det ikke er nedsatt sexuallyst pga p.piller oa medisiner?

Noen mennesker er bare asexuelle, kanskje du helt enkelt, men trist nok, er en asexuell person?

Men på den annen side så er det mange "asexuelle" som kan fortelle om en ny verden når de bytter partner, så hadde det ikke vært for at du er i et godt fast forhold så kunne en være fristet til å be deg prøve ny partner :)

Joda, vi fikk noe å jobbe med. Men det ble ikke bedre av den grunn.

Jeg har også tenkt at jeg kanskje er asexuell. Trist, men sant.

Men jeg vet jo at jeg kan kjenne veldig lyst selv om selve sexen også da er lite tilfredsstillende. Hadde en venn tidligere som vekket noen instinkter i meg som jeg trodde var helt døde....

Gjest Kayia
Skrevet

Har jeg sagt det? Jeg oppfatta henne som en som bare ville ha sexen overstått fordi hun ikke likte å ha sex med mannen sin...men mulig jeg har misforstått totalt... *leser en gang til* ;)

Er nok jeg som har misforstått ser jeg av hennes svar til deg ;-)Jeg oppfattet det som at forholdet hennes i grunnen var ok jeg skjønner du, bortsett fra at hun ikke kommer, og ikke har spesielt glede av sex - heller ikke med seg selv. Om hun var aseksuell ville det ikke hjelpe å skifte mann tenkte jeg. Og - det villle kunne være helt innenfor rekkevidde å føle seg intim med mannen selv om hun ikke kom også. Men nå ser jeg at hun bekrefer din tolkning og jeg labber stille og rolig ut av tråden... ;-)

Gjest togli
Skrevet

Ingen fare togli. Jeg har ikke misstolket deg:-)

Puh...Godt å høre ;)

Gjest togli
Skrevet

Er nok jeg som har misforstått ser jeg av hennes svar til deg ;-)Jeg oppfattet det som at forholdet hennes i grunnen var ok jeg skjønner du, bortsett fra at hun ikke kommer, og ikke har spesielt glede av sex - heller ikke med seg selv. Om hun var aseksuell ville det ikke hjelpe å skifte mann tenkte jeg. Og - det villle kunne være helt innenfor rekkevidde å føle seg intim med mannen selv om hun ikke kom også. Men nå ser jeg at hun bekrefer din tolkning og jeg labber stille og rolig ut av tråden... ;-)

Alt i orden ;)

(begynte å lure på om jeg hadde vært en smule kjapp på avtrekker'n i et såpass "skummelt tema, så godt jeg ikke hadde dumma meg helt ut ;-))

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Man kan godt "vite hva man gjør", men med feil partner kan sex føles oppskrytt tror jeg.....

Godt mulig. Jeg har "lært opp" mine partnere og har hatt fantastisk mye god sex! De få gangene jeg har blingsa (ons) har det ikke væt allverden. Jeg tror mange jenter er redde for å kreve litt når det gjelder sex. Sex blir ikke godt "av seg selv".

Gjest togli
Skrevet

Godt mulig. Jeg har "lært opp" mine partnere og har hatt fantastisk mye god sex! De få gangene jeg har blingsa (ons) har det ikke væt allverden. Jeg tror mange jenter er redde for å kreve litt når det gjelder sex. Sex blir ikke godt "av seg selv".

Det har du sikkert rett i :) Man må jo nesten fortelle hva man liker og det er ikke nødvendigvis likt for alle ;)

Men det bør altså være en viss fysisk kjemi der dersom man skal nyte sexen også ;)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det har du sikkert rett i :) Man må jo nesten fortelle hva man liker og det er ikke nødvendigvis likt for alle ;)

Men det bør altså være en viss fysisk kjemi der dersom man skal nyte sexen også ;)

Det er også viktig med god kommunikasjon, og ikke minst: man må våge å slippe seg løs! :-)

Gjest togli
Skrevet

Det er også viktig med god kommunikasjon, og ikke minst: man må våge å slippe seg løs! :-)

Helt klart :) En kombinasjon er det beste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...