Gå til innhold

Positiv hcg etterfulgt av menssmerter

Anbefalte innlegg

Hadde for to mnd siden en spontanabort 6 dager etter forventet mens. Alt forløp vanlig med ømme bryster og positiv hcg bortsett fra lys-rosa blødninger/utflod som startet 5 dager etter uteblitt mens. Dag 6 kom mensen for fullt.

Etter en mnd med normal syklus er jeg på nytt hvor jeg var. Ømme bryster like etter eggløsning og positiv hcg. Nå har jeg menssmerter som om jeg ikke skulle ha vært gravid, og er bekymret for om det er en ny abort på gang. Sluttet med p-pillen for 15 mnd siden, ingenting har skjedd før disse tre siste.

På forhånd takk!

Bente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34790-positiv-hcg-etterfulgt-av-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Du är redan gravid på nytt, och detta är ju positivt. Du har nu inte större chans att få en spontanabort än någon annan. Tyvärr så slutar ju utav alla graviditeter, ca 10% med en spontanabort. Att få mensliknande smärtor vid tiden för förväntad mens, är vanligt också under graviditet. Detta behöver inte föranleda att det kommer att skje en spontanabort. Jag tycker att du nu skall avvakta och se hur detta utvecklar sig. Förhoppningsvis så går det bättre denna gången. Jag önskar dig lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...