Gå til innhold

Flass på penis og sopp

Anbefalte innlegg

Gjest martin899999

Hei.

Dama har gått på antibiotica og har da fått høre at det er sjangs for at man får sopp av det. Vi tror da at hun ha fått det, da det føles ut som om henne har gnagsår, og i tilegg klør det sykt hos meg også. Dette merket jeg først etter sist vi hadde sex, da hun hadde begynt på antibiotica. Da er det vell stor sjangs for at henne har smittet meg med dette? Og hva skal jeg bruke imot kløingen. Det klør på selve forhuden.

Og, jeg har begynt og flasse på penishodet!! Får litt noia av det. Jeg tar en del sol i solarium, og har hørt at man kan begynne pga det, men er lenge siden jeg har tatt, og merket det først idag. Kan dette ha noe med soppen og gjøre? Og hva skal jeg bruke mot dette? Vanlig fuktighetskrem?

Tusen takk for svar på forhånd!

Martin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348054-flass-p%C3%A5-penis-og-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...