Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjent og fått følelser med min søsters venninne som bor i Oslo, hun har også fått følelser for meg, deilig det da. Selv bor jeg tvers over på andre siden av landet.

Jeg vet at hun har lyst til å flytte vestover, men jeg er litt skeptisk til det å involvere meg med min søsters venninne.

Noen som har råd og erfaring her? Fallgruver? risiko?

hun er 37 år, jeg 34. Hun har ikke barn, jeg har.

Fordelen slik som jeg ser på det er at vi begge har fått masse gode ord fra min søster, og det skaper jo en trygghet for begge når vi snart tar forholdet ett skritt videre. Hun er en dame som jeg kan stole hundre prosent på, stabil og positiv. Hun er kanonlekker i tillegg;) Hodet sier kjør på, magen sier kjør på og hjertet begynner snart å si kjør på:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348074-avstandsforhold-enn-s%C3%A5-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på!

Min søster er gift med en mann som først var vår venn (og mannen min sin forlover da vi giftet oss). Det er jo bare kjempehyggelig at han nå er i familien.

Så bra:)) Ja dette er virkelig noe jeg har lyst til. Og hun er megaklar for å etablere seg. Hun er arkitekt, og jeg tviler på at det er ett problem å finne en stilling her som det er masse aktivitet og masse penger blant folk.

Vi hadde en helg i oslo nylig, og til helgen kommer hun på besøk. deretter en uke til varmere strøk. Deilig tid i møte:))

Jeg ser ingen grunn til at du skal ha betenkeligheter fordi hun er din søsters venninne!

Er det ikke ofte slik man blir kjent da? At man treffer noen igjennom felles venner eller andre familiemedlemmer?

Jeg ser det tvert imot som en fordel, for da har hun jo allerede en relasjon til din familie, og du kan være temmelig trygg på at din kjæreste ihvertfall vil komme godt overens med sin svigerinne.

I mitt tilfelle er min eks og min mann faktisk fettere. Så jeg traff egentlig min mann via min eks, og kjente derfor min nåværende svigerfamilie litt fra før..

Annonse

Jeg ser ingen grunn til at du skal ha betenkeligheter fordi hun er din søsters venninne!

Er det ikke ofte slik man blir kjent da? At man treffer noen igjennom felles venner eller andre familiemedlemmer?

Jeg ser det tvert imot som en fordel, for da har hun jo allerede en relasjon til din familie, og du kan være temmelig trygg på at din kjæreste ihvertfall vil komme godt overens med sin svigerinne.

I mitt tilfelle er min eks og min mann faktisk fettere. Så jeg traff egentlig min mann via min eks, og kjente derfor min nåværende svigerfamilie litt fra før..

er dere gift altså? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...