Gå til innhold

hvite prikker inn under penis hodet (talgkjertler)?

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. p

hei. jeg har noen hvite prikker under penishodet, dette har jeg hatt noen år nå, har lest mye rundt om i forumer å nettet og regner med at dette er talgkjertler, kommer ingen lukt, merker ikke at det er der en gang, men det ser ikke pent ut, kjæresten min trodde det var kjønnsykdom når hun så det første gang, jeg har jo også sjekket meg. men lurer på om det finnes noe midler som fjerner det eller om det fjerner seg av seg selv over tid? begynner egentlig å plage meg at de er der nå, og vil ha det bort, for det ser jo ikke akkurat pent ut. fant et bilde på google, http://www.genitalwartsreport.com/wartspictures/pearly-penile-papules-glans.jpg er sånt jeg har, men ikke så mye mistenker pearly penile papules, finnes det noe midler mot det?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...