Gjest Hjelp til forholdet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vet ikke om jeg hadde giddet å krangle, beklage meg eller trygle om oppmerksomhet i en slik situasjon. Gidder han ikke så gidder han ikke. Derimot hadde jeg nok ikke giddet mer av hele fyren. Et minstemål av forpliktelse til avtale må til. Det minstemålet ser han ikke ut til å ha sans for. Tror jeg ganske enkelt hadde sluttet å ta kontakt. Og tenkt meg om lenge og vel før jeg svarte på hans henvendelser. mvh Ja, etter å ha lest dette, har ikke jeg noe å klage på i alle fall! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, etter å ha lest dette, har ikke jeg noe å klage på i alle fall! :-) Jeg forstår godt du er missfornøyd. Men jeg tror du kan være mer tjent med å takle situasjonen på en helt annen måte. Nå gjør du deg selv til en tigger. Vil du virkelig ha en mann du må trygle og be om litt oppmerksomhet? Etter all sannsynlighet vil du få det bedre om du i stedet legger hele greia på is. Vil han ha deg, så får du sørge for at han virkelig må kjempe for å få deg - hardt og _lenge_. Vil han ikke kjempe, hadde du uansett ikke noen plass i hans liv. Du vil aldri få den plassen ved mas og bebreidelser samme hvor berettiget det ville vært. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp til forholdet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg forstår godt du er missfornøyd. Men jeg tror du kan være mer tjent med å takle situasjonen på en helt annen måte. Nå gjør du deg selv til en tigger. Vil du virkelig ha en mann du må trygle og be om litt oppmerksomhet? Etter all sannsynlighet vil du få det bedre om du i stedet legger hele greia på is. Vil han ha deg, så får du sørge for at han virkelig må kjempe for å få deg - hardt og _lenge_. Vil han ikke kjempe, hadde du uansett ikke noen plass i hans liv. Du vil aldri få den plassen ved mas og bebreidelser samme hvor berettiget det ville vært. mvh Ja, jeg har forstått det nå, det er det at han føler det ligger et krav der som gjør det verst tror jeg og jeg ser jo at dette ikke fungerer på denne måten. Jeg har bare så problemer med å hindre at jeg reagerer så hardt som jeg gjør, det kommer liksom innenfra og jeg får ikke stoppet det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Episode 1: Han må bryte en avtale med deg fordi han blir pålagt å jobbe. Jeg skjønner nesten ikke at du kan kalle det en episode engang. Episode 2: Dere skal treffest før han skal på en ukes guttetur. Du blir nedprioritert til fordel for trening og dill. Jeg hadde blitt skikkelig skuffa. Episode 3: Han prioriterer datteren i stedet for deg. Ville vært sur skjønt dette, og gitt beskjed tidligere. Men jeg kan forstå at han kvier seg for å innse at han ikke kan holde avtalen fordi "du blåser det ut av proposjoner" Episode 4: Han har gitt deg beskjed om at han skal på vinterferie med datteren. Du har ikke fått med deg når vinterferien er. Dette må du ta deler av skylden for selv. At du pleier å blåse ting ut av proposjoner tror jeg han har rett i :-/ Lurer litt på hvordan dere holder ut med hverandre når dere tydeligvis har så forskjellig utgangspunkt for hva dere forventer av forholdet/hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Episode 1: Han må bryte en avtale med deg fordi han blir pålagt å jobbe. Jeg skjønner nesten ikke at du kan kalle det en episode engang. Episode 2: Dere skal treffest før han skal på en ukes guttetur. Du blir nedprioritert til fordel for trening og dill. Jeg hadde blitt skikkelig skuffa. Episode 3: Han prioriterer datteren i stedet for deg. Ville vært sur skjønt dette, og gitt beskjed tidligere. Men jeg kan forstå at han kvier seg for å innse at han ikke kan holde avtalen fordi "du blåser det ut av proposjoner" Episode 4: Han har gitt deg beskjed om at han skal på vinterferie med datteren. Du har ikke fått med deg når vinterferien er. Dette må du ta deler av skylden for selv. At du pleier å blåse ting ut av proposjoner tror jeg han har rett i :-/ Lurer litt på hvordan dere holder ut med hverandre når dere tydeligvis har så forskjellig utgangspunkt for hva dere forventer av forholdet/hverandre. 1. Jeg kan opplyse om at det ikke er første gangen dette skjer og hvorfor trenger han alltid si ja? Det er flere andre på hans avdeling, og denne kvelden hadde han faktisk en avtale, men jeg godtok det siden ingen andre kunne jobbe. 3. Du tar tydeligvis gitte forutsetninger, og jeg lurer på hvilke grunnlag du har for å si dette? Du motsier litt deg selv ved å si at han burde gitt beskjed tidligere. 4. Om du leser hva jeg skriver så skrev jeg at han hadde nevnt vinterferien, men ikke tidspunkt. Jeg pleier i hvertfall å si i fra hvor og når jeg drar. Det er jo etter min mening en forutsetning i et forhold. Skal jeg gjette meg til når det er vinterferie? Mannen klarer til og med å sende meg en melding dagen før, men nevner ikke et ord om at han drar på fjellet dagen etter. Da får du bare mene at det er akseptabelt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 1. Jeg kan opplyse om at det ikke er første gangen dette skjer og hvorfor trenger han alltid si ja? Det er flere andre på hans avdeling, og denne kvelden hadde han faktisk en avtale, men jeg godtok det siden ingen andre kunne jobbe. 3. Du tar tydeligvis gitte forutsetninger, og jeg lurer på hvilke grunnlag du har for å si dette? Du motsier litt deg selv ved å si at han burde gitt beskjed tidligere. 4. Om du leser hva jeg skriver så skrev jeg at han hadde nevnt vinterferien, men ikke tidspunkt. Jeg pleier i hvertfall å si i fra hvor og når jeg drar. Det er jo etter min mening en forutsetning i et forhold. Skal jeg gjette meg til når det er vinterferie? Mannen klarer til og med å sende meg en melding dagen før, men nevner ikke et ord om at han drar på fjellet dagen etter. Da får du bare mene at det er akseptabelt. Det er ikke opp til noen andre enn deg å bestemme hva du aksepterer. Mange av oss lever i slike forhold uten problemer. Det hjelper ikke deg. Du er misfornøyd og har valget om å fortsette slik eller avslutte. Hva vil du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 1. Jeg kan opplyse om at det ikke er første gangen dette skjer og hvorfor trenger han alltid si ja? Det er flere andre på hans avdeling, og denne kvelden hadde han faktisk en avtale, men jeg godtok det siden ingen andre kunne jobbe. 3. Du tar tydeligvis gitte forutsetninger, og jeg lurer på hvilke grunnlag du har for å si dette? Du motsier litt deg selv ved å si at han burde gitt beskjed tidligere. 4. Om du leser hva jeg skriver så skrev jeg at han hadde nevnt vinterferien, men ikke tidspunkt. Jeg pleier i hvertfall å si i fra hvor og når jeg drar. Det er jo etter min mening en forutsetning i et forhold. Skal jeg gjette meg til når det er vinterferie? Mannen klarer til og med å sende meg en melding dagen før, men nevner ikke et ord om at han drar på fjellet dagen etter. Da får du bare mene at det er akseptabelt. Bor dere - eller datteren - ikke i samme område? Hvis dere gjør det, skjønner jeg hvorfor han ikke syntes han måtte fortelle deg når det er vinterferie - det er som regel noe man forstår av sine omgivelser - i alle fall hvis man jobber eller kjenner noen som går på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bor dere - eller datteren - ikke i samme område? Hvis dere gjør det, skjønner jeg hvorfor han ikke syntes han måtte fortelle deg når det er vinterferie - det er som regel noe man forstår av sine omgivelser - i alle fall hvis man jobber eller kjenner noen som går på skolen. Nei, i forskjellige kommuner. Da jeg gikk på skolen kunne i hvertfall vinterferien være på ulike tidspunkt i de ulike kommunene.Det mener jeg at den fortsatt var i enkelte kommuner for noen år tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nei, i forskjellige kommuner. Da jeg gikk på skolen kunne i hvertfall vinterferien være på ulike tidspunkt i de ulike kommunene.Det mener jeg at den fortsatt var i enkelte kommuner for noen år tilbake. OK Men, det kan godt hende at det i et foreldre-hode kan glippe - at man tror man har sagt uke 8 når man i virkeligheten sa vinterferie. Jeg tror forøvrig jeg mener at dere har litt av feilen begge to. Enig med ham i at du reagerer litt for fort og blåser ting ut av proporsjoner, og enig med deg i at han kanskje ikke prioriterer deg høyt nok (for deg)... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 1. Jeg kan opplyse om at det ikke er første gangen dette skjer og hvorfor trenger han alltid si ja? Det er flere andre på hans avdeling, og denne kvelden hadde han faktisk en avtale, men jeg godtok det siden ingen andre kunne jobbe. 3. Du tar tydeligvis gitte forutsetninger, og jeg lurer på hvilke grunnlag du har for å si dette? Du motsier litt deg selv ved å si at han burde gitt beskjed tidligere. 4. Om du leser hva jeg skriver så skrev jeg at han hadde nevnt vinterferien, men ikke tidspunkt. Jeg pleier i hvertfall å si i fra hvor og når jeg drar. Det er jo etter min mening en forutsetning i et forhold. Skal jeg gjette meg til når det er vinterferie? Mannen klarer til og med å sende meg en melding dagen før, men nevner ikke et ord om at han drar på fjellet dagen etter. Da får du bare mene at det er akseptabelt. ''1. Jeg kan opplyse om at det ikke er første gangen dette skjer og hvorfor trenger han alltid si ja? Det er flere andre på hans avdeling, og denne kvelden hadde han faktisk en avtale, men jeg godtok det siden ingen andre kunne jobbe.'' I min verden hadde dette vært ett helt greit avtalebrudd. Det som ikke hadde vært greit i min verden, var å la det gå ut over den sakkaren som faktisk måtte jobbe. ''3. Du tar tydeligvis gitte forutsetninger, og jeg lurer på hvilke grunnlag du har for å si dette? Du motsier litt deg selv ved å si at han burde gitt beskjed tidligere'' Mener du grunnlaget mitt for å si at du blåser ting ut av proposjoner? Jeg baserer det på din reaksjon på episode 1 og 4. Du skriver også at han mener du blåser ting ut av proposjoner og det er vel hvordan han opplever det som får konsekvenser for deres forhold. Ikke hvordan jeg opplever det. Det at du har en overdriven reaksjon betyr heller ikke at han har rett i alt han gjør. Det går fint ann at han han er sløv og at du blåser dette opp til en BIG DEAL. ''4. Om du leser hva jeg skriver så skrev jeg at han hadde nevnt vinterferien, men ikke tidspunkt. Jeg pleier i hvertfall å si i fra hvor og når jeg drar. Det er jo etter min mening en forutsetning i et forhold. Skal jeg gjette meg til når det er vinterferie? Mannen klarer til og med å sende meg en melding dagen før, men nevner ikke et ord om at han drar på fjellet dagen etter. Da får du bare mene at det er akseptabelt.'' Han forteller deg at han skal på vinterferie. Du spør ikke når det er. Han antar at du vet når det er. I min verden er dette en feil fra begges side. Ingen ting å blåse seg opp for. Du spør i denne tråden om man kan godta dette i ett forhold? Jeg svarer bare hvordan jeg hadde opplevd det du kaller episoder. MEN det er ikke jeg som skal ha ett forhold til han, så du får bare ta det som det det er, nemlig min mening. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 OK Men, det kan godt hende at det i et foreldre-hode kan glippe - at man tror man har sagt uke 8 når man i virkeligheten sa vinterferie. Jeg tror forøvrig jeg mener at dere har litt av feilen begge to. Enig med ham i at du reagerer litt for fort og blåser ting ut av proporsjoner, og enig med deg i at han kanskje ikke prioriterer deg høyt nok (for deg)... Joda, jeg skjønner at slike ting kan glippe. Det har jeg ingen problem med, men når fyren er såpass påståelig (DU VET), så får jeg problemer med det. Når vi hadde truffet hverandre svært lite i disse ukene, så burde han tenkt seg litt bedre om også - ikke minst spart seg for kommentaren han kom med. Det vitner om liten forståelse, og at han overhodet ikke synes han har gjort noen feil selv. Å treffest så lite som dette i et forhold når han kunne gjort litt mere for å forhindret det tolker jeg som manglende interesse og/eller sløvhet. Han kunne gjort "småtingene" sine tilslutt da han dro på guttetur, synes jeg. Han kunne også ha forberedt datteren sin i forkant, siden det var så lenge siden sist vi hadde sett hverandre. Om jeg "hadde vært i hans sko" ville jeg ha tenkt at det var viktig at denne avtalen ikke "gikk i vasken", og ville ha hatt ønske om å se han, siden det var lenge siden sist. Det er vel en naturlig reaksjon om man virkelig setter pris på kjæresten sin. Jeg hadde skjønt at han ble skuffet over meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ''1. Jeg kan opplyse om at det ikke er første gangen dette skjer og hvorfor trenger han alltid si ja? Det er flere andre på hans avdeling, og denne kvelden hadde han faktisk en avtale, men jeg godtok det siden ingen andre kunne jobbe.'' I min verden hadde dette vært ett helt greit avtalebrudd. Det som ikke hadde vært greit i min verden, var å la det gå ut over den sakkaren som faktisk måtte jobbe. ''3. Du tar tydeligvis gitte forutsetninger, og jeg lurer på hvilke grunnlag du har for å si dette? Du motsier litt deg selv ved å si at han burde gitt beskjed tidligere'' Mener du grunnlaget mitt for å si at du blåser ting ut av proposjoner? Jeg baserer det på din reaksjon på episode 1 og 4. Du skriver også at han mener du blåser ting ut av proposjoner og det er vel hvordan han opplever det som får konsekvenser for deres forhold. Ikke hvordan jeg opplever det. Det at du har en overdriven reaksjon betyr heller ikke at han har rett i alt han gjør. Det går fint ann at han han er sløv og at du blåser dette opp til en BIG DEAL. ''4. Om du leser hva jeg skriver så skrev jeg at han hadde nevnt vinterferien, men ikke tidspunkt. Jeg pleier i hvertfall å si i fra hvor og når jeg drar. Det er jo etter min mening en forutsetning i et forhold. Skal jeg gjette meg til når det er vinterferie? Mannen klarer til og med å sende meg en melding dagen før, men nevner ikke et ord om at han drar på fjellet dagen etter. Da får du bare mene at det er akseptabelt.'' Han forteller deg at han skal på vinterferie. Du spør ikke når det er. Han antar at du vet når det er. I min verden er dette en feil fra begges side. Ingen ting å blåse seg opp for. Du spør i denne tråden om man kan godta dette i ett forhold? Jeg svarer bare hvordan jeg hadde opplevd det du kaller episoder. MEN det er ikke jeg som skal ha ett forhold til han, så du får bare ta det som det det er, nemlig min mening. Jeg skrev at jeg ble skuffet over at det ikke ble noen middag på grunn av at han måtte jobbe. Jeg skrev også at jeg godtok det. Da kan du jo ikke si at jeg "overreagerer". Det må da være lov til å bli skuffet om jeg hadde lyst til å se han. Er det noen som har sagt at jeg sa noe til han. Mannen er nok sløv også. Sløvhet i min forstand er en "big deal". Det er for enkelt å skylde på sløvhet i et forhold. Hva om vi hadde hatt "småunger". Det er muligheter til å skjerpe seg.. om man vil...Det handler om å ta ansvar for sine handlinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg skrev at jeg ble skuffet over at det ikke ble noen middag på grunn av at han måtte jobbe. Jeg skrev også at jeg godtok det. Da kan du jo ikke si at jeg "overreagerer". Det må da være lov til å bli skuffet om jeg hadde lyst til å se han. Er det noen som har sagt at jeg sa noe til han. Mannen er nok sløv også. Sløvhet i min forstand er en "big deal". Det er for enkelt å skylde på sløvhet i et forhold. Hva om vi hadde hatt "småunger". Det er muligheter til å skjerpe seg.. om man vil...Det handler om å ta ansvar for sine handlinger. ''Jeg skrev at jeg ble skuffet over at det ikke ble noen middag på grunn av at han måtte jobbe. Jeg skrev også at jeg godtok det. Da kan du jo ikke si at jeg "overreagerer". Det må da være lov til å bli skuffet om jeg hadde lyst til å se han. Er det noen som har sagt at jeg sa noe til han.'' Du drar det frem som en episode som du lurer på om du kan godta i ett forhold. Jeg kaller det en overreaksjon. Når du skriver "OK, men det bør ikke bli for ofte" så synes jeg heller ikke det er en hyggelig melding til en som er blitt pålagt overtid. Prøv "Det var syndt, jeg savner deg" neste gang, så kanskje han begynner å savne deg også. ''Mannen er nok sløv også. Sløvhet i min forstand er en "big deal".'' Da er det kanskje ikke mannen for deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiggeno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette forholdet spår jeg en snarlig død. Grunnen til det er at dere er helt på feil spor begge to. Du trenger han mer enn han trenger deg. Han har lært ditt reaksjonsmønster og bryr seg fint lite om at du er "furten" en periode. Han lever litt etter "det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse-prinsippet" da han vet at du trolig kommer til å "furte" åkke som. Denne furtinga er drepen for ethvert forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette forholdet spår jeg en snarlig død. Grunnen til det er at dere er helt på feil spor begge to. Du trenger han mer enn han trenger deg. Han har lært ditt reaksjonsmønster og bryr seg fint lite om at du er "furten" en periode. Han lever litt etter "det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse-prinsippet" da han vet at du trolig kommer til å "furte" åkke som. Denne furtinga er drepen for ethvert forhold. Furten=sur og vanskelig Skuffet= såret og frustrert Det handler ikke om tillatelse, men prioriteringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dette forholdet spår jeg en snarlig død. Grunnen til det er at dere er helt på feil spor begge to. Du trenger han mer enn han trenger deg. Han har lært ditt reaksjonsmønster og bryr seg fint lite om at du er "furten" en periode. Han lever litt etter "det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse-prinsippet" da han vet at du trolig kommer til å "furte" åkke som. Denne furtinga er drepen for ethvert forhold. Jeg skriver at jeg er skuffet og det vel stor forskjell på det og være furten. Se def. nedenfor.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiggeno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg skriver at jeg er skuffet og det vel stor forskjell på det og være furten. Se def. nedenfor.... Det er hans kommentarer, slik du beskriver dem, som sier meg at han anser deg som "furtete" og litt "drama-queen". Og jeg er vel til dels enig i at du er det i et par av tilfellene du skriver om. Hvis dette er din måte å reagere på ved det jeg anser som "filleting", så vil jeg nok si at du enten er feil kvinne for denne mannen eller han er feil mann for deg. Derfor tror jeg også at dette forholdet er dødt om kort tid. Dere dreper kjærligheten til hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det er hans kommentarer, slik du beskriver dem, som sier meg at han anser deg som "furtete" og litt "drama-queen". Og jeg er vel til dels enig i at du er det i et par av tilfellene du skriver om. Hvis dette er din måte å reagere på ved det jeg anser som "filleting", så vil jeg nok si at du enten er feil kvinne for denne mannen eller han er feil mann for deg. Derfor tror jeg også at dette forholdet er dødt om kort tid. Dere dreper kjærligheten til hverandre. Når jeg knapt hadde sett han på 6 uker, og det er på det rene at mannen kunne ha prioritert anerledes? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiggeno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Når jeg knapt hadde sett han på 6 uker, og det er på det rene at mannen kunne ha prioritert anerledes? Anser du selv at dere er de rette for hverandre? Tilfellene du nevner anser jeg personlig som "filleting" å reagere på. Han prioriterer sin datter, det er godt. Han måtte jobbe, det burde være helt greit. Han drar på vinterferie med datteren og det har han fortalt at han skal, også greit. Jeg husker ikke punkt 3 og det betyr sikkert at det punktet heller ikke var noe av større viktighet. Som jeg skrev innledningsvis tror jeg ikke denne mannen trenger deg i samme grad som du trenger han og derfor prioriterer han som han gjør. Jeg synes ingen av hans prioriteringer er av noen forferdelig art. Men det skuffer deg at han velger noe annet enn deg og han anser deg som "furtete" og dramaqueen, fordi han mener dette er nettopp "filleting". Jeg tror rett og slett ikke at dere er "ment to be". Jeg vet ikke hva du legger i knapt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny32 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Anser du selv at dere er de rette for hverandre? Tilfellene du nevner anser jeg personlig som "filleting" å reagere på. Han prioriterer sin datter, det er godt. Han måtte jobbe, det burde være helt greit. Han drar på vinterferie med datteren og det har han fortalt at han skal, også greit. Jeg husker ikke punkt 3 og det betyr sikkert at det punktet heller ikke var noe av større viktighet. Som jeg skrev innledningsvis tror jeg ikke denne mannen trenger deg i samme grad som du trenger han og derfor prioriterer han som han gjør. Jeg synes ingen av hans prioriteringer er av noen forferdelig art. Men det skuffer deg at han velger noe annet enn deg og han anser deg som "furtete" og dramaqueen, fordi han mener dette er nettopp "filleting". Jeg tror rett og slett ikke at dere er "ment to be". Jeg vet ikke hva du legger i knapt? Knapt er 2-3 ganger. Om du hadde godtatt så lite engasjement og tilbakemelding, så er det utrolig! Da ønsker du ikke mye ut i et forhold.Til og med synes det er ok at han "suller" bort tiden med "småting". I tillegg så er det greit å ikke gi beskjed eller beskjed rett før man skal komme. Tror du hører til unntakene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348323-kan-man-bare-godta-dette-i-et-forhold/page/2/#findComment-2968851 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.