Gå til innhold

Kan man bare godta dette i et forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest wiggeno

Tar jeg ikke feil har trådstarter mange tidligere tråder her omkring samme tema.

Om jeg hadde en avtale med kjæresten min om å gå ut å spise en søndag med ubestemt tidspunkt. Og han ikke gidder å ta kontakt før 5 på ettermiddagen, og da for å avlyse hele avtalen, hadde jeg vært ganske irritert.

Men jeg hadde nok ikke i utgangspunktet akseptert en avtale der jeg skulle sette av en hel søndag til å lure på når og om det blir noe fordi han har vært på fylla kvelden før med kompiser. Synes igrunn det er ganske ego å ha slike forventninger til andre.

Så jeg kan godt forstå at det oppleves sløvt og respektløst.

At man bør finne en kjæreste som har ca sammenfallende mål med relasjonen som en selv er vi nok helt enige om.

mvh

''Tar jeg ikke feil har trådstarter mange tidligere tråder her omkring samme tema.''

Trolig er jeg her for sjelden...

''Om jeg hadde en avtale med kjæresten min om å gå ut å spise en søndag med ubestemt tidspunkt. Og han ikke gidder å ta kontakt før 5 på ettermiddagen, og da for å avlyse hele avtalen, hadde jeg vært ganske irritert.

Men jeg hadde nok ikke i utgangspunktet akseptert en avtale der jeg skulle sette av en hel søndag til å lure på når og om det blir noe fordi han har vært på fylla kvelden før med kompiser. Synes igrunn det er ganske ego å ha slike forventninger til andre.''

Visste hun om at han skulle ut? Han burde sagt nei til en slik avtale, men valgte kanskje minste motstands vei?

'At man bør finne en kjæreste som har ca sammenfallende mål med relasjonen som en selv er vi nok helt enige om.''

Yes.

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

13

• Attekattenoa

5

• laban

4

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jenny32

''Hans versjon er at moren nektet han kontakt, men om han ville ta ansvar så har han vel sine rettigheter....

Han bodde sammens med moren kun 4 helger og da "klarte han ikke mer". Grunn: Hun skulle alltid ha rett og hun ga seg ikke på noe. Hans versjon det også. Ansvarsfull og tillittsvekkende? Litt mer som får jeg det ikke som jeg vil, så gir jeg faen...''

Og du er sammen med denne mannen av hvilken grunn/grunner?

Jeg ville gi han en sjanse, men ser jeg vel at jeg ikke brde ha gjort det.

''Tar jeg ikke feil har trådstarter mange tidligere tråder her omkring samme tema.''

Trolig er jeg her for sjelden...

''Om jeg hadde en avtale med kjæresten min om å gå ut å spise en søndag med ubestemt tidspunkt. Og han ikke gidder å ta kontakt før 5 på ettermiddagen, og da for å avlyse hele avtalen, hadde jeg vært ganske irritert.

Men jeg hadde nok ikke i utgangspunktet akseptert en avtale der jeg skulle sette av en hel søndag til å lure på når og om det blir noe fordi han har vært på fylla kvelden før med kompiser. Synes igrunn det er ganske ego å ha slike forventninger til andre.''

Visste hun om at han skulle ut? Han burde sagt nei til en slik avtale, men valgte kanskje minste motstands vei?

'At man bør finne en kjæreste som har ca sammenfallende mål med relasjonen som en selv er vi nok helt enige om.''

Yes.

''Visste hun om at han skulle ut? Han burde sagt nei til en slik avtale, men valgte kanskje minste motstands vei?''

Enig.

Avtaler dagen etter en sjalabais er generelt ikke noe sjakktrekk. Det burde være et enten-eller-valg. Men noe vil ha både i pose og smekk.

mvh

Gjest good for her

Minner meg om venninnen min, hun hadde en slik type. Hver gang de skulle møtes kom det alltid noe i veien.. hun var liksom ikke viktig nok.

Det viste seg til slutt at han var i tvil om forholdet og derfor holdt seg litt på avstand.

Det er slutt nå og hun har funnet seg en ny en som var litt mer ivrig på å treffe henne.

Gjest Hjelp til forholdet

Hva med å stoppe hele forholdet? Det ser ut til å mangle den grunnleggende gjensidigheten. Og om du ikke takler hans vidløftigheter, blir det neppe så trivelig.

mvh

Nei, det er uaktuelt å stoppe forholdet, for utenom disse hendelsene trives vi veldig godt i hverandres selskap og er veldig glade i hverandre. Vi har gode samtaler, kan prate sammen om alt mulig rart og er veldig knyttet til hverandre.

Han kan være litt brå og jeg nærtagende, men han har vært alene i mange år og vi trenger begge tid på å la ting gå seg til. Vi ønsker begge å fortsatt være i forholdet.

Nei, det er uaktuelt å stoppe forholdet, for utenom disse hendelsene trives vi veldig godt i hverandres selskap og er veldig glade i hverandre. Vi har gode samtaler, kan prate sammen om alt mulig rart og er veldig knyttet til hverandre.

Han kan være litt brå og jeg nærtagende, men han har vært alene i mange år og vi trenger begge tid på å la ting gå seg til. Vi ønsker begge å fortsatt være i forholdet.

Nå kan det tenkes at dere snakker forbi hverandre. Det er ikke så lett når du fortsetter med din problematikk langt nede i en _annen_ tråd om samlivsproblemer. Det raker ikke meg, men jeg kan tenke meg at PieLill trodde hun svarte trådstarter (Jenny32) her. Du bør holde deg til svarene hun ga deg i din egen tråd.

Annonse

Gjest Hjelp til forholdet

Nå kan det tenkes at dere snakker forbi hverandre. Det er ikke så lett når du fortsetter med din problematikk langt nede i en _annen_ tråd om samlivsproblemer. Det raker ikke meg, men jeg kan tenke meg at PieLill trodde hun svarte trådstarter (Jenny32) her. Du bør holde deg til svarene hun ga deg i din egen tråd.

Ja, det kan hende du har rett der. Jeg skjøt bare inn i den tråden fordi jeg fant ut at jeg sikkert ikke hadde noe å klage på allikevel, innser at det var forvirrende å gjøre.

Jepp, jeg trodde jeg svarte trådstarter.

Du er smart du.

;-)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...