Gjest Karite31 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg har vært kjæreste med en mann i to år, han har hatt/har en sykdom som gjør at han ikke klarte å jobbe. Jeg har gjort utrolig mye for han, hjulpet han med alt alt han har trengt hjelp til, også økonomisk. Han fortalte meg hele tiden at ingenting i verden betydde noe, bare meg, og at han måtte ha meg for alltid i livet sitt, noe annet var utenkelig. For en stund siden fikk han ett jobbtilbud 50% som var veldig bra, jobben er mye i helgene. Dette takket han ja til og nå er det bare det det dreier seg om, han jobber, og går ut og fester med kollegaene og har null tid til meg. Det er så utrolig sårt, jeg føler at han brukte meg når han hadde det vanskelig og nå når han har det bedre så trenger han meg ikke lenger. Jeg trodde at hvis han ble bedre og kom seg i arbeid igjen så skulle vi to også få det bedre, at han ville også ha mer overskudd til meg og at vi kunne gjøre ting sammen nå som han har økonomi til det. Jeg har prøvd å ta det forsiktig opp med han, men han svarer meg liksom ikke. Jeg får ingen meldinger lengre om hvor høyt han elsket meg osv.. vet ikke hva jeg skal gjøre:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348416-s%C3%A5-skuffet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ebbas Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Uff.. Du har stilt opp og vært selvoppofrende i to år, og så er han så selvopptatt og ego når han selv er ovenpå igjen? Tenk på deg selv nå, du skal ikke sitte hjemme og vente på ham.. Ut og gjør morsomme ting for deg selv, gjør avtaler med andre. Han er sikkert veldig glad nå, etter en tung tid. Det har sikkert også vært tungt å være avhengig av deg. Jeg synes ikke det forsvarer den måten han ignorerer deg nå, men det kan forklare det. Hvor lenge er det siden han fikk seg jobb? Det bør ikke være for lenge siden.. Følg magefølelsen hvis dette varer for lenge - han viser en svært lite sympatisk side her - hvis dette er sånn han er så ville jeg gått videre. Men jeg ville startet med å gi ham en sjanse, med andre ord ved å bruke tid og overskudd på deg selv og ignorere ham i en periode, og se hva som skjer. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348416-s%C3%A5-skuffet/#findComment-2969210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.