Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Prøver å bli gravid..... men lykkes desverre ikke!

Samboeren min og jeg satser på de mest sikre dagene for at jeg skal bli gravid dvs. fra ca 12-14 dag. Men blir like skuffet hver gang jeg får mensen..!!!

Når vi har prøvd rundt denne tiden...romsterer det nedi magen min.....og jeg får noe menssmerter.....dagen etterpå kommer det en bitteliten blødning, selv om det er midt imellom to mensperioder.

Jeg får ikke denne blødningen hvis vi ikke har hatt sex på de samme dagene!

Kan jeg ha blitt gravid, men at det blir støtt ut igjen, at det ikke klarer å feste seg???

Har i det siste begynt å spise en del vitaminer og omega3 og jerntabletter, da jeg har hatt svært lav blodprosent og jerninnhold i blodet! Kan det ha noen betydning at jeg har hatt lavt jerninnhold og dårlig med vitaminer i kroppen?

Hva skjer med meg???? Er det noen som har noen råd og tips??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34849-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...