Gå til innhold

Kjæresten min er fotballslave

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• laban

23

• morsan

13

• Colette

11

Mest aktive i denne tråden

Tja, jeg har jo litt rett da, men ingen regel uten unntak;-)

Man vil jo alltid ha "litt" rett. Mange fotballgubber er jo som du beskriver. Jeg er nesten mer aktiv på det lokale fotball-supporterforumet enn jeg er her, og der skal jeg love deg at det finnes mange reflekterte, flotte mennesker. Jeg ble helt sjokkert sjøl jeg, da jeg begynte å lese der inne :-)

Gjest Nickløsheletia

Man vil jo alltid ha "litt" rett. Mange fotballgubber er jo som du beskriver. Jeg er nesten mer aktiv på det lokale fotball-supporterforumet enn jeg er her, og der skal jeg love deg at det finnes mange reflekterte, flotte mennesker. Jeg ble helt sjokkert sjøl jeg, da jeg begynte å lese der inne :-)

Helt sikkert, men bare se på dette bilde fra VG i da. Ølboksene er på plass. Han der til venstre er veldig typisk da ;o)

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10008647

Helt sikkert, men bare se på dette bilde fra VG i da. Ølboksene er på plass. Han der til venstre er veldig typisk da ;o)

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10008647

Han stemmer med fordommene dine, mener du? :-) Joda, en fotballpub hører alltid med. Og supportergjengen tar seg nok som regel en øl eller to før kamp. På vår fotballpub så er det ikke bare øldrikking, men grilling før alle kamper:-)

Nå synes jeg vel egentlig at det er forskjell på folk som sitter i sofaen og ser på "alt", i motsetning til de som går på kamper. Jeg sitter jo ikke og ser på VM på tv nå....f.eks.

Men det er ikke for ingenting at det er verdens mest populære idrett:-)

Annonse

Gjest kjærring

Jeg synes du er urimelig som bare etter noen få måneder sammen, vil fremsette krav om at han skal forandre seg.

Hvis forholdet allerede nå hangler, så tyder det kanskje på at dere ikke er noen god match i det lange løp?

Jeg forstår ikke hvorfor man på død og liv skal holde liv i noe som man er så misfornøyd med, spesielt om man ikke er etablert.

Hvis du hater fotball, så er det nok ingen god idè å innlede et forhold til en fotballidiot. Skal han bruke resten av sitt liv til å forsvare sine interesser og du motarbeide ham?

Jeg synes du skal akseptere dette, det finnes større issues å bekymre seg over. Det finnes sikkert ting i ditt liv du slett ikke vil ofre og man behøver da ikke å ha 100% felles interesser hele tiden for å ha et forhold.

Toleranse for andre enn egne preferanser er en fin ting.

Jeg tror du vil oppnå mer harmoni i forholdet om du spiller på lag. Skygg banen, la han få lov å dyrke sine interesser eller delta med en positiv holdning. Server øl og gled deg over hans engasjement og ikke vær så jævla kjerring.

Jeg hadde glatt "elsket" fotball om dette ellers var husband material!

Gjest Nickløsheletia

Han stemmer med fordommene dine, mener du? :-) Joda, en fotballpub hører alltid med. Og supportergjengen tar seg nok som regel en øl eller to før kamp. På vår fotballpub så er det ikke bare øldrikking, men grilling før alle kamper:-)

Nå synes jeg vel egentlig at det er forskjell på folk som sitter i sofaen og ser på "alt", i motsetning til de som går på kamper. Jeg sitter jo ikke og ser på VM på tv nå....f.eks.

Men det er ikke for ingenting at det er verdens mest populære idrett:-)

Ikke ta alvorlig alt jeg sier. jeg er helt sikker på at den gjengen der har det kjempetrivelig og ingenting er bedre enn det.

Jeg gleder meg forresten over at min gamle bestefar sikkert har noen fine dager fremover nå:-)

Gjest Ulvinnen

'' jeg bare syntes at du hadde litt vel mange fordommer mot hva en fotballsupporter er, og hvordan h*n tenker og oppfører seg''

Jeg overdriver bittelitt:-) Jeg hadde fordommer mot motorsykkelister også, helt til mannen min og kameraten ble interesert. For 14 dager siden, dro de på motorsykkeltur. De har verken tatoveringer eller lang pistrete hestehale, slik motorsyklister pleier å ha *kremt* ;o)

''De har verken tatoveringer eller lang pistrete hestehale, slik motorsyklister pleier å ha *kremt* ;o)''

Men de finnes også, spesielt i enkelte MC-miljøer. Og min erfaring er at de er utrolig koselige og inkluderende personer :-)

Jeg synes du er urimelig som bare etter noen få måneder sammen, vil fremsette krav om at han skal forandre seg.

Hvis forholdet allerede nå hangler, så tyder det kanskje på at dere ikke er noen god match i det lange løp?

Jeg forstår ikke hvorfor man på død og liv skal holde liv i noe som man er så misfornøyd med, spesielt om man ikke er etablert.

Hvis du hater fotball, så er det nok ingen god idè å innlede et forhold til en fotballidiot. Skal han bruke resten av sitt liv til å forsvare sine interesser og du motarbeide ham?

Jeg synes du skal akseptere dette, det finnes større issues å bekymre seg over. Det finnes sikkert ting i ditt liv du slett ikke vil ofre og man behøver da ikke å ha 100% felles interesser hele tiden for å ha et forhold.

Toleranse for andre enn egne preferanser er en fin ting.

Jeg tror du vil oppnå mer harmoni i forholdet om du spiller på lag. Skygg banen, la han få lov å dyrke sine interesser eller delta med en positiv holdning. Server øl og gled deg over hans engasjement og ikke vær så jævla kjerring.

Jeg hadde glatt "elsket" fotball om dette ellers var husband material!

''Jeg tror du vil oppnå mer harmoni i forholdet om du spiller på lag. Skygg banen, la han få lov å dyrke sine interesser eller delta med en positiv holdning. Server øl og gled deg over hans engasjement og ikke vær så jævla kjerring.''

Godt sagt, og helt enig :-)

Ikke ta alvorlig alt jeg sier. jeg er helt sikker på at den gjengen der har det kjempetrivelig og ingenting er bedre enn det.

Jeg gleder meg forresten over at min gamle bestefar sikkert har noen fine dager fremover nå:-)

''Jeg gleder meg forresten over at min gamle bestefar sikkert har noen fine dager fremover nå:-)''

Kjempefint:-) Og mange med han :-)

Gjest Nickløsheletia

''De har verken tatoveringer eller lang pistrete hestehale, slik motorsyklister pleier å ha *kremt* ;o)''

Men de finnes også, spesielt i enkelte MC-miljøer. Og min erfaring er at de er utrolig koselige og inkluderende personer :-)

Kan godt være. Har ikke sagt at de ikke er snille ;-)

Annonse

Gjest jente som liker fotball

Hvis du har lyst til å lære deg å like fotball er det nå i VM du skal følge med. Jeg ser kampen mellom Frankrike og Uruguay nå, og den pasningssikkerheten de viser der er det ingen norske lag som klarer å få til. Mye vakker fotball!

Gjest jente som liker fotball

Noen fotballfanatikere er hyggelige. Bare se på Arne Scheie. Han er den eneste kjendisen jeg har sett få stående applaus bare ved å gå inn på en restaurant sammen med kona si. :)

En kompis og en kollega av ham diskuterte ManU (Scheies lag). De satt og småkrangla om tidenes ManU-lag dersom de kunne velge fra alle generasjoner. De fant ut at de måtte få fasiten, og sendte derfor en sms til Scheie. Scheie svarte at spørsmålet var interessant, men han var litt opptatt akkurat da, og spurte derfor om det var greit at han ringte ham senere.

Scheie ringte og de ble sittende og diskutere fotball i en time. :)

Sånne folk er herlige. :)

Det er ikke alltid bare hygge rundt fotballen i Arne Scheies hjem heller:

''NRK fikk mye kritikk da de i fjor vraket fotball-VM til fordel for Grand Prix-finalen og solgte rettighetene videre til Viasat. Det betyr at kommentatorlegenden Arne Scheie må se VM fra sofaen istedenfor fra kommentatorplass. Han har tatt seg fri fra jobb for å få sett flest mulige kamper, mens kona Ellen gjør seg klar for en måned med mye hagearbeid.''

Kona vet å bruke tiden godt!

''- Vi har aldri kranglet spesielt mye om ting som har med sport å gjøre. Men et par hendelser har det jo vært, og Arne hadde en utblåsning senest i vinter. Jeg hadde fjernet noen istapper fra taket og en av disse hadde falt ned på parabolen og slått den ut av stilling. Alle kanalene falt ut og det ble full krise. Arne var sur på meg i flere timer etterpå forteller Ellen til NRK.no.''

Det er ikke alltid bare hygge rundt fotballen i Arne Scheies hjem heller:

''NRK fikk mye kritikk da de i fjor vraket fotball-VM til fordel for Grand Prix-finalen og solgte rettighetene videre til Viasat. Det betyr at kommentatorlegenden Arne Scheie må se VM fra sofaen istedenfor fra kommentatorplass. Han har tatt seg fri fra jobb for å få sett flest mulige kamper, mens kona Ellen gjør seg klar for en måned med mye hagearbeid.''

Kona vet å bruke tiden godt!

''- Vi har aldri kranglet spesielt mye om ting som har med sport å gjøre. Men et par hendelser har det jo vært, og Arne hadde en utblåsning senest i vinter. Jeg hadde fjernet noen istapper fra taket og en av disse hadde falt ned på parabolen og slått den ut av stilling. Alle kanalene falt ut og det ble full krise. Arne var sur på meg i flere timer etterpå forteller Ellen til NRK.no.''

Vårt lag har en trener som bor i Stockholm med samboer og 2 barn på 6 og 8 år. Nå er han i Sør Afrika og kommenterer VM for SVT. Deretter fortsetter jobben hos oss utover høsten, 60 mil hjemmefra. Og dette har samboeren hans godtatt. Det kan ikke være mye samboer og barn ser til han, men allikevel har hun godtatt det.

Gjest Fotballfrun

Hvor ofte treffes dere i uken, og hvorfor skriver du at forholdet henger "i en tynn tråd"? Er det en del uenigheter dere imellom?

Vi ses 1-2 ganger i uka. Nå kommer jeg ikke til å se ham på en mnd fordi alle kampene er like viktige.

Gjest Betty33

Vi ses 1-2 ganger i uka. Nå kommer jeg ikke til å se ham på en mnd fordi alle kampene er like viktige.

Sees 1-2 ganger i uken, nettopp blitt sammens og hatt en del uenigheter.... Nei, dette tror jeg ikke han gidder. Hvorfor sees dere så lite og hvordan klarer dere å krangle så mye på den lille tiden? Det eneste som kan forsvare kranglingen er om kranglingen handler om at du ønsker å se mer til han, men det virker ikke som om kranglene har dreid seg om det.

Gjest Ulvinnen

Sees 1-2 ganger i uken, nettopp blitt sammens og hatt en del uenigheter.... Nei, dette tror jeg ikke han gidder. Hvorfor sees dere så lite og hvordan klarer dere å krangle så mye på den lille tiden? Det eneste som kan forsvare kranglingen er om kranglingen handler om at du ønsker å se mer til han, men det virker ikke som om kranglene har dreid seg om det.

Når de stort sett bare ses i helgen, så tyder det bare på at de bor langt fra hverandre eller har andre forpliktelser i hverdagen. Det er mange som velger å ha det på den måten, spesielt hvis de har barn fra før. Så det syns jeg ikke er så merkelig. Derimot er det å ønske å forandre på hverandre et dårlig tegn. Da er det bedre å skygge banen.

Gjest Betty33

Når de stort sett bare ses i helgen, så tyder det bare på at de bor langt fra hverandre eller har andre forpliktelser i hverdagen. Det er mange som velger å ha det på den måten, spesielt hvis de har barn fra før. Så det syns jeg ikke er så merkelig. Derimot er det å ønske å forandre på hverandre et dårlig tegn. Da er det bedre å skygge banen.

Det er det ingen som vet grunnen til, men det kan være en mulighet. En annen mulighet er at han ikke ønsker å se henne mer på grunn av alle konfliktene. Mange konflikter innen et halvt år når de knapt har sett hverandre, etter min mening.

Slik hun skriver innlegget sitt, så virker det ikke som om de bor langt i fra hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...