Gå til innhold

Kjæresten min er fotballslave

Anbefalte innlegg

Dakar liten. Tenke seg til at du går glipp av hvert minutt med fyren i 4 uker annet hvert år.

Ta med deg et råd fra en som også skal benke seg foran skjermen i en måned: Hvis du ikke vil risikere at han dumper deg bør du være forsiktig med å stille krav i det hele tatt. I hvert fall hvis du med "krav" antyder at du ikke vil tillate at han ser alt han vil se.

Jeg kødder mye, men jeg kødder ikke nå: Du bør gå særdeles varsomt i dørene hva fotballturneringene angår hvis du ser for deg en fremtid med mannen.

Tåler du ikke VM, EM, ligaen han følger og CL, er det ikke håp om noen fremtid sammen uansett.

Du skriver at du er "den nye kjæresten hans". Kødd aldri med hans gamle kjærlighet. Den vil være der resten av hans liv. Det er det ikke sikkert du vil, og kvinner kan byttes ut. Det kan ikke fotballag, eller høydepunktet for enhver fotballfan: VM.

Det er ikke noe problem hvis man har valgt ut sine ting man ønsker å se og begrenser det til VM, EM og en serierunde. Men er man fotballfreak så ser man alt som innebærer menn som løper etter en ball. Da kan det bli mange kamper i løpet av året. Jeg har to stuer og hadde da kjøpt 2 TV problemet løst, inntil videre.

Men det hadde vært tungt å svelge at fotballen gikk foran eller utover barna. Der barna må være musestille og liste seg rundt fordi far i heimen ser en fotballkamp. Men jeg ville trolig ikke passet sammen med en fotballfreak, så det er nok ikke noe problem.

Fortsetter under...

• Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

25

• laban

23

• morsan

13

• Colette

11

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly

Det som er så kult med England er at det er kult med dem i VM, men det er også gøy når de ryker. Det blir så ufattelig mye støy og oppvask og nær sagt lynsjestemning, der en eller annen stakkars spiller er nummeret før å bli erklært som landssviker og miste passet. :)

Jeg skal få med meg en del kamper på Kontraskjæret. Der pleier det å være stemning ut av en annen verden. Spesielt disse afrikanerne har det med å lage et utrolig liv med trommer og verre. Ja - og England. Det er mange engelskmenn i Norge, for ikke å snakke om alle anglofile fotballfans. :)

''Det blir så ufattelig mye støy og oppvask og nær sagt lynsjestemning, der en eller annen stakkars spiller er nummeret før å bli erklært som landssviker og miste passet. :)''

Ikke så vanskelig å vite hvem dette er i dag. :(

ShitDiddelyDo

''Det blir så ufattelig mye støy og oppvask og nær sagt lynsjestemning, der en eller annen stakkars spiller er nummeret før å bli erklært som landssviker og miste passet. :)''

Ikke så vanskelig å vite hvem dette er i dag. :(

Han var skyld i målet, stakkars, og han blir hengt i dag, vil jeg gjette på, men han var ikke skyld i at England ikke fikk 3 poeng.

England er ikke i nærheten av gode nok til å være med å konkurrere i dette VM, og i går var de ræva.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...