Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trillo

hjelp! har prestert å være utro mot min mann som jeg-tro det eller ei-elsker av hele mitt hjerte....jeg var på fest og ble kanon dritings og gjorde noe jeg for alt i verden ikke ville ha gjort hadde jeg vært ved mine "fulle fem"/edru....vi har vært gift/sammen i 4 år,hatt et hittil veldig bra forhold,bra sex,åpen dialog,full tillit til hverandre osv.har hatt et par tøffe år da mannen min var syk og arbeidsledig,men han har fått seg jobb og helsa er god igjen. utroskapet skjedde for ei uke siden,med en vilt fremmed fyr jeg ikke kjenner eller kan huske å ha møtt før,..er helt sjokkert over meg selv og det fæle jeg har gjort....innrømte alt for mannen min dagen derpå...han valgte å tilgi meg fordi som han sa at han elsker meg så høyt og han valgte å gi meg ny tillit osv....det jeg lurer på er hvordan det kan forklares at jeg kunne gjøre noe så vilt og sette så mye på spill,ville aldri funnet på noe sånt i edru tilstand...hvordan er d mulig å miste hemningene så fullstendig. jeg har lovet min mann ,og meg selv å aldri røre alkohol igjen da jeg har virkelig erfart hvor personlighetsforvandlende det kan gjøre meg og hvordan jeg totalt mister alle hemninger/moral. jeg håper på svar/tilbakemelding,lurer på om du har hørt om lignende tilfeller/hendelser???mvh angrende kvinne

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348527-alkoholutroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolores77

Den fella der har mange gått i...

og det er bra du har tatt ansvar og ikke vil røre alkohol mer.

Greit nok, et par drinker,

men blir man full er man ikke i stand til å tenke klart. Man blir mer løssluppen...

Ligg i alle fall unna spriten.

SYns du var flink som var ærlig mot mannen din, mange ville nok vegret seg mot det og fryktet han ikke ville ha deg lenger. Og det å vite noe slikt skader jo forholdet,

man får liksom ikke samme tilliten til partneren etter å ha fått vite noe slikt.

Nå skal du vite at mange er utro - i edru tilstand,

og de blir avhengige av denne spenningen, nesten som en rus!

Det er mye verre....

at det har skjedd en gang i fylla, jeg håper både du og han kommer over det,

og at det aldri gjentar seg igjen.

Og pass på å ikke bli så dritings neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348527-alkoholutroskap/#findComment-2971854
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Du er ikke alene om å ha gjort dumme ting i alkoholpåvirket tilstand. Om du går til kriminalstatistikkene ser du det svart på hvitt. Dømmenkraften forsvinner og hemningene går samme veien.

Det å ha sex man aldri ellers ville følt deg tiltrukket av om du ikke var for alkoholnivået, er også vanlig. Det blir litt “julebords-syndrom” av det, selv om det blir feil tid på året.

Mannen din er raus som ønsker å legge hendelsen bak seg. Det synes jeg du også bør gjøre, og sørger for at det ikke skjer igjen. Men den erkjennelsen har du kommet til selv, så det er bare å ha et fornuftig forhold til alkohol i framtiden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348527-alkoholutroskap/#findComment-2975598
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...