Gå til innhold

utvekster langs kanten av penishode

Anbefalte innlegg

Gjest veg24år

Så lenge jeg kan huske har jeg hatt mange små utvekster/nupper ved overgangen mellom skaftet og penishodet. Særlig på oversiden. Disse gjør ikke vondt. Når kjæresten min har gitt meg munnsex, hender det at hun har vært litt uforsiktig med tennene, og lager et lite rift i en av disse nuppene. De sitter jo nokså utsatt til på kanten av penishodet. Da gjør det vondt å ta på "nuppen" og den blir rød og irritert. Dette går over i løpet av noen dager. Jeg lurer egentlig på om disse utvekstene er normale. Hva kalles de. Jeg har alltid hatt dem, så det kan vel ikke være snakk om noen sykdom? Er det dette som kalles talgkjertler? Kan det være kjønnsvorter? De sitter veldig konsentrert i kanten rundt penishodet. Hvis jeg ser nøye på dem, ser jeg at de er lange i forhold til diameteren, nesten som korte, tykke tråder. Håper på en oppklaring...

Hilsen veg24år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34859-utvekster-langs-kanten-av-penishode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...