morsan Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 ''Banneord er jo gjerne noe av det første vi pugger når vi begynner å lære et nytt språk.'' Selgerne av billig turistskrot i Torrevieja kunne én norsk frase: "Jævla billig!" (Det økte ikke kjøpelysten min...) *he he* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Life of Brian er på mange måter min bibel. Skjønner hva du mener. Den er fabelaktig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jo, kraftuttrykk kan krydre språket, og ett og annet abnneord går greit. Men enkelte strør om seg med bannord i vilden sky, og det vitner om et fattig språk. http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/121398 0 Siter
Gjest hoho:D Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 ''Hva som er galt med herregud forstår jeg for øvrig ikke. Det er jo et uttrykk mennesker over hele verden bruker i bønnene sine hver kveld. "Herre Gud, du som er i himmelen ...".'' De mener det er misbruk av Guds navn, av en eller annen grunn. Monty Python sa det så godt: Med vennlig hilsen Og faen er misbruk av fandens navn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.