Gå til innhold

33 år og uten barn

Anbefalte innlegg

Gjest halvveis til 65

Er blitt dumpet i en alder av snart 33 år. Føles så utrolig kjipt.. Føler meg nesten deprimert over tanken på at jeg kanskje aldri finner noen å dele livet med før det er for seint å få barn.. :( Absolutt alle venninnene mine er i forhold og har fått barn.

Ser for meg at jeg blir en ensom gammel dame på et gamlehjem, som ikke har noen som besøker meg.. Foreldrene mine begynner å bli "gamle" og man vet aldri hvor lenge man har de..

Fytti så ensom jeg føler meg.... :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348647-33-%C3%A5r-og-uten-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Du kan trøste deg med at undersøkelser viser at barnløse kvinner gjennomsnittelig føler seg lykkeligere i livet enn kvinner med barn.

:-)

Med vennlig hilsen

Men Sør, det hjelper lite med en slik undersøkelse, når man selv føler seg ulykkelig.

Men Sør, det hjelper lite med en slik undersøkelse, når man selv føler seg ulykkelig.

Vel, det betyr at det finnes mange andre muligheter enn å ende opp alene på et aldershjem, bare fordi man ikke har unger selv. Og det betyr at det er gode muligheter for mennesker til å finne andre ting enn unger som gjør deg lykkelig.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletia

Vel, det betyr at det finnes mange andre muligheter enn å ende opp alene på et aldershjem, bare fordi man ikke har unger selv. Og det betyr at det er gode muligheter for mennesker til å finne andre ting enn unger som gjør deg lykkelig.

Med vennlig hilsen

Det er jeg helt enig med deg i :-)

Jeg tror bare at statistikk hjelper lite overfor en som føler seg ulykkelig. Det var bare det:-)

Annonse

Det er jeg helt enig med deg i :-)

Jeg tror bare at statistikk hjelper lite overfor en som føler seg ulykkelig. Det var bare det:-)

Det var selvsagt ikke selve statistikken som var poenget - mer at man ikke er dømt til evig ensomhet bare fordi man ikke har barn.

Uansett, 33 er jo ikke akkurat gammel. ;-)

Med vennlig hilsen

Med vennlig hilsen

Er sant det... men om man har et stekt ønske om barn, så er det en veldig mager trøst...

men hun har fortsatt noen år igjen da. :) Kan jo møte drømmemannen denne sommeren.

Skjønner du er fortvila, men 33 er langt i fra gammelt :o) Du kan jo møte drømmemannen når som helst!

Man trenger ikke være sammen 10 år før man får barn sammen..

Det er også mange som stortrives uten barn, men om du ønsker deg barn vet jeg at dette ikke er noen trøst. Tenk positivt, kom deg ut på nettet og begynn å date! :o) Kanskje du møter en i akkurat samme situasjon som deg!

Ønsker deg mase lykke til!

Gjest Elextra

Du er bare 33 - du har allverdens tid! Svært mange av mine venner har funnet sin utkårede først da de var eldre enn dét! :-)

Forøvrig er jo ikke barn et must for å leve et lykkelig liv. Men det er selvfølgelig forskjell på frivillig og ufrivillig barnløshet...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...