Speak Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvilken alder er str. 100. (Kjøpte en nydelig jakke i går, og lurte på om jeg bør vente litt med å gi den bort....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Rundt 3? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Det blir vel ca. 3 år. Men det kommer jo veldig an på lengden (både på jakka og barnet). Hvis jeg husker feil, kommer det sikkert korreksjoner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Rundt 3? Det var det jeg trodde:-) Takk for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Det blir vel ca. 3 år. Men det kommer jo veldig an på lengden (både på jakka og barnet). Hvis jeg husker feil, kommer det sikkert korreksjoner... Da var jeg ikke helt på jordet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Mener å huske at 98 cm er 3 år og 104 cm er 4 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Mener å huske at 98 cm er 3 år og 104 cm er 4 år. Tusen takk:-) Det var det jeg trodde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sånn ca ihvertfall :) Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 I DK er 100 det samme som tre år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 I DK er 100 det samme som tre år. Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-) ''Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-)'' Nåja, det er en kjent sak at f.eks. franske barnestørrelser (og for den saks skyld voksenstørrelser) er langt mindre enn norske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-) ''Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-)'' Nåja, det er en kjent sak at f.eks. franske barnestørrelser (og for den saks skyld voksenstørrelser) er langt mindre enn norske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 ''Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-)'' Nåja, det er en kjent sak at f.eks. franske barnestørrelser (og for den saks skyld voksenstørrelser) er langt mindre enn norske. Javel? Men barn i Danmark er da tydeligvis ca. like store som i Norge:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Javel? Men barn i Danmark er da tydeligvis ca. like store som i Norge:-) Det skulle en tro! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Min snart 7 åring bruker 104. Men det vanlige er som du ser av de andre innleggene; 3 - 4 år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Min snart 7 åring bruker 104. Men det vanlige er som du ser av de andre innleggene; 3 - 4 år :-) Da er nok din 7-åring litt liten ja. Har selv ei jente på 11 som dro på seg en rosa shorts her om dagen. Da tenkte jeg at denne har ho da hatt veldig lenge. Str. 98 sto det i den *ler* Og den passa helt perfekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Da er nok din 7-åring litt liten ja. Har selv ei jente på 11 som dro på seg en rosa shorts her om dagen. Da tenkte jeg at denne har ho da hatt veldig lenge. Str. 98 sto det i den *ler* Og den passa helt perfekt. Oi, ja, da har hun jammen hatt den shortsen lenge! Hun må være veldig slank i baken og hoftene, siden hun har klarer å få den på seg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Oi, ja, da har hun jammen hatt den shortsen lenge! Hun må være veldig slank i baken og hoftene, siden hun har klarer å få den på seg! Ho er ikke akkurat en tungvekter nei:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.