Gå til innhold

Str. 100 - hvilken alder?

Speak

Anbefalte innlegg

Hvilken alder er str. 100. (Kjøpte en nydelig jakke i går, og lurte på om jeg bør vente litt med å gi den bort....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir vel ca. 3 år. Men det kommer jo veldig an på lengden (både på jakka og barnet).

Hvis jeg husker feil, kommer det sikkert korreksjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel ca. 3 år. Men det kommer jo veldig an på lengden (både på jakka og barnet).

Hvis jeg husker feil, kommer det sikkert korreksjoner...

Da var jeg ikke helt på jordet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-)

''Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-)''

Nåja, det er en kjent sak at f.eks. franske barnestørrelser (og for den saks skyld voksenstørrelser) er langt mindre enn norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Vil tro ungene er omtrent like store i Norge:-)

Nåja, det er en kjent sak at f.eks. franske barnestørrelser (og for den saks skyld voksenstørrelser) er langt mindre enn norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel? Men barn i Danmark er da tydeligvis ca. like store som i Norge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min snart 7 åring bruker 104.

Men det vanlige er som du ser av de andre innleggene; 3 - 4 år :-)

Da er nok din 7-åring litt liten ja.

Har selv ei jente på 11 som dro på seg en rosa shorts her om dagen. Da tenkte jeg at denne har ho da hatt veldig lenge. Str. 98 sto det i den *ler* Og den passa helt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok din 7-åring litt liten ja.

Har selv ei jente på 11 som dro på seg en rosa shorts her om dagen. Da tenkte jeg at denne har ho da hatt veldig lenge. Str. 98 sto det i den *ler* Og den passa helt perfekt.

Oi, ja, da har hun jammen hatt den shortsen lenge!

Hun må være veldig slank i baken og hoftene, siden hun har klarer å få den på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja, da har hun jammen hatt den shortsen lenge!

Hun må være veldig slank i baken og hoftene, siden hun har klarer å få den på seg!

Ho er ikke akkurat en tungvekter nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...