Gå til innhold

Ikke"inne i varmen"....

Anbefalte innlegg

Gjest Nina32

Vi bor i samme by og har vært sammen i snart 8 mnd. Jeg har ikke fått truffet foreldrene hans, ikke bror og søster og heller ikke barn. Dette synes jeg er litt rart etter så lang tid. Det kan nevnes at mannen har truffet mine foreldre og mine nieser, mens de var her på besøk. Jeg er i fra en annen kant av landet, så derfor anser jeg det som mer naturlig at jeg treffer hans slekt først. Er ikke dette litt rart? Jeg ville tor at det var normalt å bli presentert etter noen mnd. og i hvertfall innen et halvt år. Vi er begge 37 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348668-ikkeinne-i-varmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har det som deg :o)

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år, men har ennå ikke hilst på to av søstrene hans. Har heller ikke blitt tatt med hjem til moren hans.

At jeg har hilst på moren og to av søsknene er mer tilfeldig.

Det kjæresten min omsider har fortalt meg, er at han er flau over barndomshjemmet sitt, mye pga "rot" og samlemania hos mor, samt et noe pussig søsken som bor hjemme i voksen alder.

Ikke har han mye kontakt med søsken ellers heller. Blir mest jul og bursdag.

Jeg prøver å svelge litt skuffelse og griper tak i andre ting isteden :o)

Trøsteklem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348668-ikkeinne-i-varmen/#findComment-2977053
Del på andre sider

[quote name=Har det som deg :o)' timestamp='1277116000' post='4384076]

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år, men har ennå ikke hilst på to av søstrene hans. Har heller ikke blitt tatt med hjem til moren hans.

At jeg har hilst på moren og to av søsknene er mer tilfeldig.

Det kjæresten min omsider har fortalt meg, er at han er flau over barndomshjemmet sitt, mye pga "rot" og samlemania hos mor, samt et noe pussig søsken som bor hjemme i voksen alder.

Ikke har han mye kontakt med søsken ellers heller. Blir mest jul og bursdag.

Jeg prøver å svelge litt skuffelse og griper tak i andre ting isteden :o)

Trøsteklem

Er du fortsatt skuffet etter at kjæresten din har fortalt grunnen til at du ikke får bli med hjem til moren hans. Jeg har så liten selvtillit at jeg ville ha trodd at han var flau over meg hvis han drøyde med å presentere meg for familien uten noen forklaring. Men hvis grunnen var at han var flau over familien sin hadde jeg lagt bort skuffelsen for da er det ikke meg det er noe galt med. Videre ville jeg betrygget han at det ikke gjør meg noe om mor har det rotete og overfylt i leiligheten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348668-ikkeinne-i-varmen/#findComment-2977057
Del på andre sider

Annonse

Gjest Har det som deg :o)

Er du fortsatt skuffet etter at kjæresten din har fortalt grunnen til at du ikke får bli med hjem til moren hans. Jeg har så liten selvtillit at jeg ville ha trodd at han var flau over meg hvis han drøyde med å presentere meg for familien uten noen forklaring. Men hvis grunnen var at han var flau over familien sin hadde jeg lagt bort skuffelsen for da er det ikke meg det er noe galt med. Videre ville jeg betrygget han at det ikke gjør meg noe om mor har det rotete og overfylt i leiligheten.

Litt skuffet er jeg. En grunn er nok fordi han, til tross for at jeg har sagt jeg ikke bryr meg om det, fortsatt ikke tar meg med. Jeg er nok en person som liker å inkludere og å bli inkludert. Han er ikke helt der...

-Der er min greie... jeg må bli flinkere til å la ting "gli litt forbi" :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348668-ikkeinne-i-varmen/#findComment-2977075
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...