Gjest Hilsen en som er ganske plaget Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hei! Jeg sliter veldig med et problem jeg har hatt siden ungdomsskolen. Kanskje til og med før det, men det var i en alder av 14 det virkelig begynte å plage meg. Mine innerste kjønnslepper er ganske store. Jeg har ikke latt noen av mine kjærester være borti meg der nede uten at det skjer slik jeg vil det. Jeg tør ikke bruke bikini i syden. Da bruker jeg bare en topp og en shorts, men da tør jeg ikke bade i basseng fordi da er jeg redd den skal gli til siden. Hvis jeg er ute på byn så må jeg ganske ofte løpe på toalettet for å fikse på ting der nede fordi da har de komt utenfor undertøyet. Jeg har kuttet meg opptil flere ganger når jeg skal barbere meg der nede fordi de kommer veldig i veien, og jeg tør ABSOLUTT ikke vokse meg der nede for det betyr at noen må hjelpe meg, og da må jeg ta av meg undertøyet, og det vil jeg ikke. Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 2 år, og jeg tør knapt å ha sex med han fordi jeg er redd han skal kjenne noe eller se noe. Jeg lar han ikke ta på meg der nede fordi da VET jeg at han kommer til å syns det er ekkelt. Jeg har lurt veldig lenge på om det er noe jeg kan gjøre for å ordne på det, med tanke på at det er så veldig stor hemning for meg i mange situasjoner, men jeg har ikke funnet noe. Jeg er nå 20 år og har slitt med dette i 6 år, og nå kjenner jeg at det er på tide at jeg gjør noe. Så kan du fortelle meg om noen steder hvor jeg kan gjøre en slik operasjon? I Bergen, eller i nærheten av Bergen siden det er der jeg bor for øyeblikket? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348818-operasjon-nedentil-jeg-sliter-veldig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.