Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg startet på p-piller etter et opphold på ca. 4 år nå for ca. 5 uker siden. Jeg startet rett etter at jeg var ferdig med menstruasjonen, ettersom jeg ikke fikk de utdelt før etter dette. Jeg glemte forøvrig å ta en pille i ca. uke 3 og noen dager etter fikk jeg menstruasjon. Planen var å hoppe over menstruasjonen, men det gikk jo ikke ettersom jeg fikk mensen før jeg kom til sukkerpillene. Mensen varte i ca. en dag og ble deretter borte. Jeg fortsatte da på et nytt brett. Jeg gikk en dag uten mensen, men dagen etter fikk jeg mensen igjen. Nå har jeg hatt mensen i ca. 2 uker og jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det. Jeg har fortsatt på pillene selvom jeg har hatt mensen. Blødningene er svært små. Bør jeg slutte å ta pillene en periode eller skal jeg fortsette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/348827-menstruasjon-i-2-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...