gunda86 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei, Jeg startet på p-piller etter et opphold på ca. 4 år nå for ca. 5 uker siden. Jeg startet rett etter at jeg var ferdig med menstruasjonen, ettersom jeg ikke fikk de utdelt før etter dette. Jeg glemte forøvrig å ta en pille i ca. uke 3 og noen dager etter fikk jeg menstruasjon. Planen var å hoppe over menstruasjonen, men det gikk jo ikke ettersom jeg fikk mensen før jeg kom til sukkerpillene. Mensen varte i ca. en dag og ble deretter borte. Jeg fortsatte da på et nytt brett. Jeg gikk en dag uten mensen, men dagen etter fikk jeg mensen igjen. Nå har jeg hatt mensen i ca. 2 uker og jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det. Jeg har fortsatt på pillene selvom jeg har hatt mensen. Blødningene er svært små. Bør jeg slutte å ta pillene en periode eller skal jeg fortsette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348827-menstruasjon-i-2-uker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.