Gjest dykkermamma Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Siden jeg var liten har jeg hatt problemer med smerter i mage/ tarm i høyre siden. De siste 15 årene har jeg hatt smerter hver dag. Jeg er 38 år nå. Det hjelper med naturpreparatet Husk, og Nycopro.Har sjekket at det ikke er noe galt med tarmen i form av utvekst,fortetning,betennelse o.l. Når jeg har vært gravid,har jeg ikke hatt smerter..når jeg er på ferie i "Syden" har jeg sjelden smerter. I de siste har jeg kuttet ut mye av det som jeg har vokst opp på. Brød, melk, kjøttpålegg,majones osv. Så lenge jeg spiser salater,kylling,skinke, ris, pasta,og eplejjuice er magen/ tarmen helt fin. Men om jeg prøver meg bare med noe lite av kjøpebrød, kvitløksbaguetter.o.l. blir tarmen full av gass og gir meg store smerter,Av og til så det er umulig å stå oppreist..Smertene er alltid i høyre side,nedre mage. Har testet meg for diverse matvarer/ råvarer..Men nå lurer jeg på om jeg kan ha soyaallergi..kan du svare meg på dette og kanskje gi meg litt råd og veiledning på hva jeg skal holde meg unna dersom jag har denne allergien?? går det an å teste seg for denne type allergi?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/348940-matallergi-luftproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.