Gå til innhold

Kan en bruke bikini med spiler etter brystløftet

Anbefalte innlegg

Gjest gleder meg til sommerferie

Skal til syden i juli. Det blir da ca 3 mnd siden jeg tok brystløft med innlegg. Lurer på om jeg kan bruke bikini med spiler i 14 dager? Leste en plass at en ikke skal bruke spiler det første halve året, men det finnes jo ingen stødige bikinier uten spiler, og jeg må ha noe som støtter. En ting til jeg lurer på er om teipen jeg har på arra må skiftes hver dag siden det blir bading i sjø og klor?

Fortsetter under...

Gjest operert

jeg er forresten boobs.. er du henne jeg har "chattet" med her før?

Glemte å svare ang bading. Har vært på badeferie nå, og ringte klinikken for å høre ang tape. Damen som svarte visst ikke (!) og svarte bare at hun antok det var verre å gå med våt tape enn ingen (min egen konklusjon også) og jeg droppet derfor tapen i 10 dager.

Har badet masse i saltvann og klorvann, og vet du hva.. arrene mine er blitt kjempefine på disse dagene. Det er helt utrolig, man kan knapt se dem. Bare streken helt under puppene er mest synlig, men de er også blitt mye blekere. Aner ikke om det har noen sammenheng med badingen, men i mitt tilfelle har ikke ferien ødelagt noe, heller tvert imot. Men har passet godt på å ikke få sol på dem.

Her hjemme har jeg begynt med tape igjen.

God tur!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...