Gå til innhold

vanskelig å bli gravid med sædsprøyte?

Anbefalte innlegg

Gjest graviditetsform

Hørt om noen lesbiske som har blitt gravide på den måten. De har altså fått sæden i sprøyteform og sprøytet den inn. Men hva er muligheten for å bli gravid med den metoden?

For ordens skyld jeg tenker ikke på å gjøre det samme.

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Ja, det er vel den "vanlige" måten (i den grad en kan bruke et slikt uttrykk) lesbiske blir gravide på, via venner/bekjente eller vennepar (re. Berlinerpolene etc.), men forutseningene er vel, som tidligere nevnt, eggløsning og hel færsk sæd.

Gjest graviditetsform

Ja, det er vel den "vanlige" måten (i den grad en kan bruke et slikt uttrykk) lesbiske blir gravide på, via venner/bekjente eller vennepar (re. Berlinerpolene etc.), men forutseningene er vel, som tidligere nevnt, eggløsning og hel færsk sæd.

Men drar ikke de fleste lesbiske til Danmark eller andre steder hvor de kan få kunstig befruktning? Eller er det like vanlig at de ordner med sæden selv? Kjenner noen i min omgangskrets som ble gravide veldig fort hvis du skjønner ;.)

Gjest graviditetsform

Vil det ikke være like store muligheter som ved vanlig samleie da? Aner ikke, men høres jo logisk ut?

Jeg tenker at det vil være litt mere futt i sæden ved hjelp av en penis enn ved en sprøyte. Det er kanskje ikke like lett å få sæden til å feste seg når en bare bruker sprøyte? Men det kommer vel kanskje an på hvor lang sprøyta er?

Annonse

Gjest Elextra

Men drar ikke de fleste lesbiske til Danmark eller andre steder hvor de kan få kunstig befruktning? Eller er det like vanlig at de ordner med sæden selv? Kjenner noen i min omgangskrets som ble gravide veldig fort hvis du skjønner ;.)

Det er vel hipp som happ. Vil anta de fleste synes det er greiest med ukjent kjødelig far og reiser annensteds, men har hørt om tilfeller som ordner seg via bekjentskapskretsen. Antar sistnevnte medfører en rekke mer umiddelbare komplikasjoner (og forhåpentlig noen fordeler) enn med far ukjent.

Gjest togli

Jeg tenker at det vil være litt mere futt i sæden ved hjelp av en penis enn ved en sprøyte. Det er kanskje ikke like lett å få sæden til å feste seg når en bare bruker sprøyte? Men det kommer vel kanskje an på hvor lang sprøyta er?

Jo, tenkte det samme..Må sikkert sprøyte langt inn og sæden må være fersk, samt at man bør ha eggløsning....

Gjest Elextra

''Jeg tenker at det vil være litt mere futt i sæden ved hjelp av en penis enn ved en sprøyte. Det er kanskje ikke like lett å få sæden til å feste seg når en bare bruker sprøyte? Men det kommer vel kanskje an på hvor lang sprøyta er?''

Det sies også at den kvinnelige orgasmen bidrar til selve befruktningen ved å "pumpe" sæden inn i livmor.

Men tror temmelig mange vil skrive under på at de er blitt gravide uten orgasme, for ikke å snakke om alle de som er blitt gravide ved voldtekt, så denne teorien er etterhvert syltynn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...