Gå til innhold

Tviler på ham...

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt - redd - usikker

Han sier det aldri kan bli de to...

men det kan jo hende det var sex han tenkte på.

Å møtes på hytta hennes liksom, da er det jo sex mest sannsynlig han var ute etter. Ingenting slår sex med ex.

Jeg har vært inne på tanken. Uansett hans motiv for å ville treffe henne den dagen 13. august i fjor...

Dette har fått meg til å føle meg som nr. 2. Vissheten om at han ønsket å treffe henne, "syntes det var trivelig å se henne igjen", osv.. Nei, dette har vært et større nederlag for meg enn jeg først trodde.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å komme over det.. Det er vel dette det dreier seg om, like mye som "hva han føler for meg kontra henne" nå.

Det at han faktisk oppsøkte henne, benektet det når jeg har spurt etc. er et like stort svik for meg, som å gå hen å ligge med henne.. I mitt hode var det henne han ville ha.. hvis han kunne...

Fortsetter under...

Han sier det aldri kan bli de to...

men det kan jo hende det var sex han tenkte på.

Å møtes på hytta hennes liksom, da er det jo sex mest sannsynlig han var ute etter. Ingenting slår sex med ex.

"Ingenting slår sex med ex."

Det er det siste jeg kunne tenkt meg og hatt!

Gjest Dolores77

Jeg har vært inne på tanken. Uansett hans motiv for å ville treffe henne den dagen 13. august i fjor...

Dette har fått meg til å føle meg som nr. 2. Vissheten om at han ønsket å treffe henne, "syntes det var trivelig å se henne igjen", osv.. Nei, dette har vært et større nederlag for meg enn jeg først trodde.

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å komme over det.. Det er vel dette det dreier seg om, like mye som "hva han føler for meg kontra henne" nå.

Det at han faktisk oppsøkte henne, benektet det når jeg har spurt etc. er et like stort svik for meg, som å gå hen å ligge med henne.. I mitt hode var det henne han ville ha.. hvis han kunne...

Så dump han

Gjest Dolores77

"Ingenting slår sex med ex."

Det er det siste jeg kunne tenkt meg og hatt!

Samme her det, men vet om mange, spesielt menn - som syns dette er hett.

F.eks. min eks skrøt av hvor svært det var å ha sex med sin eks mens hun var sammen med en annen...

dette gjorde jo at jeg ikke stolte helt på ham, og da hun flyttet inn i samme blokk som oss - og jeg kom hjem og så han prata i underbuksa med henne i gangen ble jeg litt mistenksom...

men hun var der liksom bare for å låne støvsugeren da, nyinnflyttet som hun var.

Yeah right.

F.eks. min eks skrøt av hvor svært det var å ha sex med sin eks mens hun var sammen med en annen...

dette gjorde jo at jeg ikke stolte helt på ham, og da hun flyttet inn i samme blokk som oss - og jeg kom hjem og så han prata i underbuksa med henne i gangen ble jeg litt mistenksom...

men hun var der liksom bare for å låne støvsugeren da, nyinnflyttet som hun var.

Yeah right.

"F.eks. min eks skrøt av hvor svært det var å ha sex med sin eks mens hun var sammen med en annen... dette gjorde jo at jeg ikke stolte helt på ham,"

Ja, dette sier jo litt da.

Gjest Dolores77

"F.eks. min eks skrøt av hvor svært det var å ha sex med sin eks mens hun var sammen med en annen... dette gjorde jo at jeg ikke stolte helt på ham,"

Det jeg vil si er at en mann gjerne kan ha sex med en eks, det betyr ikke at han vil ha henne tilbake...

Hos oss damer ligger det gjerne litt mer følelser bak slik at vi får helt avsmak av hele greiene...

Annonse

Gjest ToneTone

Ja, det tror jeg også...

Gjest ToneTone

Vi bor ikke sammen, da boligene våre ikke er store nok til å huse oss alle (vi har barn på hver vår kant).

Han bor hos meg stort sett hele tiden når han ikke har sine barn, men "trekker seg litt vekk" når de er hos ham. Altså, når jeg har mine barn, sover han gjerne hos meg (spiser middag og slike ting), mens han ikke inviterer meg til seg når han har sine barn. Skal jeg overnatte da, kommer jeg når ungene er i seng, og reiser før de står opp...

Men ja, vi har overnattet sammen når begge har hatt ungene sine hos seg også.

Kanskje tenker han ikke på å invitere meg bort, eller han vil ikke.. aner ikke jeg.. og får ikke noe konkret svar når jeg spør ham.. -Har vel sluttet å spørre også..

Han inviterer deg ikke til seg når han har sine barn etter 1,5 år. Da antar jeg at du ikke engang har hilst på barna? Noe jeg synes er rart når han sier at det er deg han vil ha, og gir inntrykk av å ta forholdet seriøst. Burde du ikke være ”inkludert i familien” om forholdet er ment seriøst, og dere har vært samens i 1,5 år? Ikke at han trenger å invitere deg hver gang, men noen ganger i hvertfall. Hvor gammel er disse barna og har du hilst på andre familiemedlemmer? Om du ikke engang har hilst på barna, så tror jeg det blir lenge før du eventuelt kan se for deg samboerskap og grunnen til at dere ikke bor samens er vel egentlig ikke at boligene deres ikke er store nok til å” huse alle”…. Han vet ikke hvem han vil ha, men prøver å overbevise deg slik at du ikke forlater han, fordi alene vil han ikke være. Det er også en mulighet til at du kan være ”tidsfordriv” for han eller ”kjekk å ha inntil videre”.

Han inviterer deg ikke på besøk når barna er der, skriver du. Vil det si at det er du som inviterer deg selv? Hvem tar intiativet til at han skal komme til deg da? Er det du også?..... Da er i såfall interessen hans laber og handlingene hans tilsier ikke at det er deg han vil ha. Han sier at han er ferdig med henne og at det ikke kan bli mer der på grunn av måten hun oppførte seg på osv. Da må jeg stille de samme spm. som du gjorde…. Hvorfor oppsøkte han henne i fjor? Hvorfor hadde han lagret sms fra henne på mobilen? Hvorfor benektet han å ha hatt kontakt med henne da du spurte? Svarene sier seg selv….

Du skriver at det er 1 år og 6 mnd. siden du oppdaget kontakten de i mellom. Er ikke det på samme tidspunktet som dere ble samens? 7-8 mnd. senere så vil han treffe henne i ferien? Han har dermed hatt kontakt med henne gjennom hele deres forhold? Når mannen har bedt om en pause, så sier det også at han er usikker. Jeg tror han savner en kjæreste, tryggheten om å ha noen der. Han sier at det er deg han vil ha, han inviterer deg sjelden på besøk og barna har du ikke hilst på etter 1,5 år? Han viser ikke at han savner deg med handlinger, men sier det bare med ord. Han benekter kontakt med henne, selv om han tidligere har sagt at det er han som er sjalu…. Hører du ikke selv hvordan mannen prøver å" ro seg unna"? Om han ikke inviterer deg på besøk eller tar initiativ til å dra på besøk, så kan vel heller ikke mannen savne deg slik…

Hvordan teste han? Ikke invitere han til deg når han ikke har barna, se om han inviterer seg selv eller om han inviterer deg til han/ut på byen. Spør han rett ut om når du skal få hilse på barna hans, siden han har hilst på dine mange ganger. Da ser du hvordan han reagerer og kan gjøre deg opp dine tanker. Prøver han å vri seg unna, så si at du mener det og vil gjerne ha et svar. Dere har tross alt vært samens i 1,5 år og han sier jo at det er deg han vil ha. Om han ikke har noe svar eller et ”svadasvar”, så tar han ikke forholdet seriøst og du er dessverre ikke nr. 1. Da vet du hvor ”landet ligger”…..

Du skriver at du er redd for å ødelegge noe. Nei, det skal jeg si deg- da er ikke forholdet verdt mye..... Om det virkelig er deg han vil ha, så skjønner han hvorfor du tviler på han. Det er ikke urimelig å lure på hvorfor du ikke får hilse på hans barn, slik situasjonen er. Jeg snakker av erfaring. I tillegg så bør han vel etter såpass lang tid vite hvor forholdet bærer hen….Samboerskap osv. Han har jo også løyet om at han har kontakt med henne.

Still deg selv spm. hvorfor har dine barn hilst på mannen , mens du ikke får hilse på hans. Er det deg og barna det er noe feil med eller han? Det er han som viser usikkerhetstegn og ut i fra det skriver, så skjønner jeg at du helst ikke vil bryte ut av forholdet. Du er redd for å miste han eller at han skal gjøre det slutt. Hva skal du med en mann som lyver om sin x eller ikke vil snakke om henne. En x han var sammens med i 3 mnd.! I tillegg så er du ikke blitt presentert for barna hans og han tar lite initiativ for at dere skal treffes, selv om der har hatt et forhold i 1, 5 år.

Gjest ToneTone

Yeah right.

Tror ikke dette er "vanlig"-særlig når man selv har fått seg ny kjæreste.

Gjest ToneTone

Ja, enten er han svært umoden eller svært ung. Tror ikke dette er "vanlig" som sagt.

Gjest ToneTone

Det jeg vil si er at en mann gjerne kan ha sex med en eks, det betyr ikke at han vil ha henne tilbake...

Hos oss damer ligger det gjerne litt mer følelser bak slik at vi får helt avsmak av hele greiene...

Om de ikke har fått seg ny dame, ja...Da driter de kanskje i det. Om de har ny dame og gjør noe sånt så er det enten "fjortiser" eller umodne typer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...