Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Brukte primolut-n da jeg skulle til syden for å forskyve mensen. det jeg ikke visste var at jeg da var gravid. Så jeg brukte primolut i 7 dager. Er nå i uke 7. Hadde eggløsning 17 mai og mest sannsynlig blitt gravid da. Forventa mens skulle vært mellom 29-30 mai. Leste at det stod at man ikke skulle ta disse under graviditet. Er det farlig? Maskulinsering av foster, hva vil det si? spurte legen min.. hun visste ikke det..hun skulle bestille tidlig ultralyd i uke 12 for å forsikre om at det ikke var noe, kan man se det da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/349031-primolut-n-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i samme situasjon som deg. Oppdaget at jeg var gravid etter å ha brukt primolut. Jeg fikk da beskjed om at med den dosen man fikk til å utsette mensen var det ekstremt lite sannsynlig at det skulle føre tll fosterskader.

Så jeg tror nok at du kan ta det med ro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...